بوشهر ـ مراسم تجلیل از حماسه سازان فتح خرمشهر با حضور جمعی از رزمندگان، خانواده شهدا، بسیجیان، و فرمانده سپاه مالک اشتر در نمازخانه ناحیه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان بوشهر :مراسم تجلیل از حماسه سازان فتح خرمشهر با حضور جمعی از رزمندگان، خانواده شهدا، بسیجیان، و فرمانده سپاه مالک اشتر در نمازخانه ناحیه بوشهر برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده ناحیه بوشهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد، گفت: در عملیات بیت المقدس رزمندگان با سلاح ایمان به خدا و عشق به جهاد در راه باری تعالی ایستادند تا امروز شاهد امنیتی باشیم که در طول تاریخ کم نظیر است.

فرمانده ناحیه بوشهر اظهار کرد: رزمندگان در روز سوم خرداد دوران هشت سال دفاع مقدس با ایمانی که داشتند درس آزاد مردی و از خود گذشتگی را به ما آموختند و باعث شدند که سرزمین خرمشهر از چنگال دشمن بیرون کشاندند، که این نشان از عزت ایرانیان است.

دشتی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: فتح خرمشهر تجلی عینی قدرت و یکپارچگی ملت ایران است و ثابت می کند که ملت ولایتمدار ایران همیشه مقابل نفوذ دشمنان هوشیارانه عمل کرده اند و جلوی نفوذ راخواهند گرفت.

وی عنوان کرد: این اقتدار و سربلندی از دوران دفاع مقدس در حماسه سازان و شیرمردان ایرانی بوجود آمده است و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهداء در همه زمینه ها و امورات باشیم تا در آخرت شرمنده شهداء نباشبم.

فرمانده ناحیه بوشهر ابراز کرد: امروز بازماندگان حماسه سوم خرداد یکی از گنجینه هایی هستند که در کنار ما زندگی می کنند و ما نیز باید قدر این افراد را بدانیم و در همه لایحه های جامعه از ایده و مشورت های آنها استفاده کنیم.

در ادامه سه برادر رزمنده بسیجی منصور مزارعی، یوسف بختیاری وموسی میرزایی از دست اندرکاران فتح خرمشهر با خاطره گویی از فتح خرمشهر را توصیف کردند. منصور مزارعی توضیح داد که کاش این برنامه ها در سطح شهر اجرا می شد تا مردم غیور و سر افراز کشور به خصوص مردم شهر بدانند دلاوریها و حماسه هایی که فرزندان انقلاب اسلامی در عملیات بیت المقدس به وجود آوردند .

در پایان این مراسم از رزمندگان و یادگاران و حماسه سازان سوم خرداد( عملیات بیت المقدس) تجلیل شد./انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها