مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام؛

فتح خرمشهر، روز پیروزی اسلام و تاریخ گویای پایداری،جهاد آگاهانه، شجاعت مظلومانه امت و جاودانگی انقلاب است

سارائی با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر نقطه تزلزل دشمن بود، گفت:خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
امید سارائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از ایلام گفت:مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی نظیر ماند.
 
وی افزود: به اعتقاد کارشناسان نظامی، مقاومت بی سابقه ای که در خرمشهر انجام شد، هرگز با دیگر مقاومت ها قابل مقایسه نیست. خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است. از این رو، سوم خرداد و فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.
 
 
 
عضو شورای تبیین مواضع کشور یادآور شد:روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثیان است. فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم دلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد.

سارائی خاطرنشان کرد: حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی و منتهای توکل را رقم زدند.

وی افزود: خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.
 
 
این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر، نقطه تزلزل دشمن بود، گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در آن حماسه عظیم نشان داد که هیچ نیرو و صلاحی قدرتمندتر از نیروی ایمان وعزم واراده ی پولادی آن دلاوران برای دفاع از آرمان ها وارزشهای انقلاب نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام گفت: اما وظیفه و رسالت جوانان انقلابی دفاع از آرمان ها وارزششهایست که درقبال خون شهدا که حماسه ی فتح خرمشهر را رقم زدند، بدست آمد.

سارائی در پایان گفت: جوانان باید با کسب علم و طی کردن پله های ترقی قله ها ی عظیم دنیا را فتح کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند" خرمشهرها درپیش است٬" باید در تمام عرصه ها حماسه های خرمشهر را رقم زنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات