جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه؛آزاد سازی خرمشهر سالروز مقاومت ملی مردم ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارشخبرگزاری بسیجاز کردستان، صبح امروز و با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتطامی مراسم صبحگاه مشترک نسروهای مسلح استان در سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.


سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات امنیت ملی را تقویت کردند و سرنوشت خود را رقم زدند.


وی اظهار کرد: امید است که دولت منتخب ملت بتواند در راستای تولید و اشتغال و حل مشکلات مردم گام بردارد.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه ار نیروهایمسلح بعنوان رکنی اصل در تامین امنیت نام برد و افزود: بالابردن مقبولیت سیاسی همانند شرکت گسترده در انتخابات از دیگر مولفه‌های اصلی تامین امنیت است.


سردار عراقی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر سالروز مقاومت ملی مردم ایران است چرا که وجبی از خاک ایران زمین به دست دشمن نیفتاد و مقاومت 578 روزه نیروهای مسلح، بسیج و مردم ایران در آزاد سازی خرمشهر نشان از اعتقاد مردم ایران به نظام و رهبری بود.


سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در سخنانی به حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره و اظهار کرد: باتلاش تمامی نیروهای امنیتی، هیچگونه خللی در برگزاری انتخابات نداشتیم و خوشبختانه مردم با خیالی آسوده در پا صندوق‌های رای حاضر شدند.
ارسال نظرات