امام جمعه جاسک تخلیه صید شناورهای فانوس ماهیان در اسکله ها و مراکز تخلیه صید شهرستان جاسک را عاملی مهم و موثر د ر ارتقای تولید و اشتغال در جاسک خواند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه  فانوس ماهیان ظرفیتی خدادای برای مردم جاسک است گفت: امید است تخلیه صید فانوس ماهیان دوباره همچون گذشته در اسکله های صیادی و مراکز تخلیه صید این شهرستان انجام شود،چراکه تخلیه صید این شناورها باعث رونق تولید و اشتغال در منطقه شده بود.

وی با اشاره به اینکه صید فانوس ماهیان به خوبی توانسته بود اشتغال،تولید و رونق اقتصادی را در شهرستان جاسک به وجود بیاورد گفت: امید است با حمایت های شیلات هرمزگان شاهد بهبود دوباره وضعیت معیشت مردم جاسک و همچنین کارخانه های پودر ماهی باشیم.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه با توجه به ارزش این گونه وکمتر برداشت شدن این ذخیره ارزشمند و اهمیت آن در خود کفایی تولید پودر ماهی گفت: امکان ایجاد ارزش افزوده وجلوگیری از هدر رفتن این سرمایه ،ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گزار تاکیدی بر اهمیت وضرورت این مهم برای منطقه است.

سید پرویز محبی با بیان اینکه همواره مردم و رضایت مندی آن ها مورد تاکید سیاست های شیلات بوده است گفت: بدون شک تمامی اقدامات انجام شده در راستای بهبود بیش از پیش مردم منطقه صورت خواهد گرفت.


ارسال نظرات