بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته ایثار و مقاومت مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی صبح امروز با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۲۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه طارمضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهرريا، گفت: امنیت و آرامش موجود در کشور حاصل خون پاک هزاران شهید هشت سال دفاع مقدس است و برای این انقلاب هزینه های زیادی شده است که باید قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به عواملی که باعث سقوط شهرخرمشهر شد افزود: عدم آمادگی مسئولان کشور برای مواجهه با شرایط جنگ، اشتباه بودن استراتژی جنگ و نگاه نادرست بنی صدر به نیروهای انقلابی از جمله این موارد محسوب می شد.

وی اساسی ترین وظیفه سپاه و بسیج را برقراری امنیت و حفاظت از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس مشخص شد آنهایی که سپر بلا بوده و به دل دشمن زدند و عرصه را بر آنها تنگ نمودند همین نیروهای انقلابی هستند.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره سالروز فتح خرمشهر آن را فتح الفتوح دانست و تصریح کرد: تعداد ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته از حزب بحث عراق توسط رزمندگان اسلام از نتایج این عملیات بزرگ بود.

حجت الإسلام صادقی پور گفت: باید مواظب بود تا شرایط کشور تحت تأثیر انتخابات قرار نگیرد و سند2030 یک سند خطرناکی است که امضاء، ابلاغ و اجرا شده است که با نهیب مقام معظم رهبری به مسئولان و وزیران دولت، سه وزیر دستور توقیف این سند را صادر کردند همانگونه که با نهیب ایشان به حکام آل سعود جنازه حجاج ایرانی به خاک وطن اسلامی انتقال داده شد.

امام جمعه طارم ضمن گرامیداشت ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری اظهار داشت: این روز بنام روز دزفول نامگذاری شده است که مردم این شهر بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۶۰۰ نفر شهید نثار انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن نمودند.

گفتنی است رژه موتوری بمناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط بسیجیان سپاه ناحیه طارم در مرکز شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات