فرمانده سپاه تنگستان:

باید در خرمشهرهای پیش رو نیز فاتح میدانها باشیم

فرمانده سپاه تنگستان گفت: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه فتح خرمشهرهای پیش رو تمام انرژی و توان خود را به کار ببریم و تلاش کنیم که در آن میادین نیز فاتح میدانها باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی تنگستان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شده بود گفت: فتح خرمشهر فتح الفتوح دفاع مقدس بود که به همت و پایمردی مردمان ایران اسلامی به وقوع پیوست تا این دیار لاله خیز نماد استقامت و مردانگی شود و برگ زرینی در تاریخ دیار شهید پرور ما رقم خورد.

وی تصریح کرد: وحدت فرماندهی و اتحاد یکپارچه سپاه و ارتش در کنار روحیه ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان رزمنده و دلاور کشور موجب پیروزی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس شد.

حیدری افزود: امروز آنچه مهمتر از پاسداشت یاد و خاطره فاتحان خرمشهراست پیروی و حرکت در مسیر تعالی که فتح خونین شهر به ما آموخت خواهد بود که این را باید در ادامه راه انقلاب مد نظر داشته باشیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه فتح خرمشهرهای پیش رو تمام انرژی و توان خود را به کار ببریم.

وی بیان داشت: امروز آنچه مهمتر و پیچیده تر از جنگ نظامی است که نظام اسلامی ما با آن روبروست و به طور حتم از جنگ سخت نیز سخت تر خواهد بود جنگ نفوذ دشمنان است که ما باید در راه حرکت موزیانه و خصمانه دشمنان بصیرت به خرج دهیم و با روشنگری راه دشمن را سد کرده و دست نفوذشان از کشورمان را کوتاه کنیم.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: مهمترین جهادی که امروز برای ما تعریف شده است به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد کبیر است که در آن ما با تبعیت نکردن و اطاعت نکردن دشمن و قطه وابستگی به آن در صحنه جهاد کبیر علیه دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است که با برنامه ریزی و دقت نظر مسئولان در این مسیر فتنه و دسیسه های شومی که متوجه نظام است خنثی خواهد شد چرا که امروز نظام ما به همت مسئولین نیازمند است و باید اینگونه باشد.

حیدری خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح با تجربه درخشان گذشته و تکیه بر تکنولوزی پیشرفته امروزی هر روز مقتدر تر خواهند بود و نتیجه این اقتدار امنیت پایداری است که در کشور حاکم است و این مهم هدیه نظام مبتنی بر ولایت فقیه است که نصیب آحاد مردم شده است.

ارسال نظرات