مدیر عامل خبرگزاری بسیج با بيان اينكه ما نگران انحراف انقلاب هستیم و وظیفه داریم حق را بیان کنیم؛ اما نه به قیمت تضعیف پایه های نظام اسلامی گفت: نگرانیم که آنقدر در گیر رودر بایستی ها و سیاست زدگی ها شویم که دیگر نامی از انقلاب و اسلام باقی نماند.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدی‌شهر، نشست بصیرتی خرمشهرها در راه است با حضور مردم ولایتمدار مهدیشهر، مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر برگزار شد.

سید حسین علوی مديرعامل خبرگزاري بسيج در اين نشست ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: واقعه عظیم فتح خرمشهر هرچند از جنبه نظامی و از جنبه سیاسی قابل تحلیل است؛ اما مستلزم نگاهیست به ماهیت آن که اتفاق بزرگی است که در سوم خرداد سال 61 واقع شد.

وی تصريح كرد: انقلاب اسلامی به معنای رفتن یک قدرت و آمدن یک قدرت دیگر نبود، به معنای رفتن شاه و آمدن امام نیز نبود؛ بلکه این سطحی نگری است که انقلاب را در سطح براندازی حاکمان گذشته و روی کار آمدن دیگر حاکمان بپنداریم که در واقع این تنزل معنای انقلاب است.

این استاد دانشگاه بيان داشت: حقیقت انقلاب؛ تغییر معنای قدرت بود؛ قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وقتی که در جهان سخن از قدرت و قدرتمندان به میان می آمد؛ تصوری که در ذهن اهل عالم به وجود می آمد؛ در آن یک مشت کشورهایی بودند قدرتمند که قدرتشان انباشتی از ماده بود.

علوی افزود: آن موقع صرفا کسانی را که دسترسی به تمتعات مادی داشتند؛ ابرقدرت می دانستند؛ چون سلاح، پول، اشراف اطلاعاتی، توپخانه عملیات روانی، اقتصاد فربه‌تر و... داشتند و هرچه معنای قدرتمندی بود؛ ماده بود و ماده بود و ماده! و چیزی از «معنا» در ورای این قدرت پوشالین وجود نداشت.

وی تصریح کرد: در این میان انقلاب اسلامی، قدرتی را به جهانیان معرفی کرد که تعریف و مبنایش با آن قدرت مادی متفاوت، متعارض و متناقض بود.

مدیر عامل خبرگزاری بسیج اضافه کرد: با پیروزی انقلاب، به ناگاه قدرتی به میان آمد که منشأ آن ماده نبود، منشأ آن توسل به پول نبود، منشأ آن توسل و تمسک به تمنیات مادی حیوانی نبود، منشأ آن سلاح نبود، زر و زور و تزویر نبود.

علوی اظهار داشت: همان طور که موشه دایان در بدو پیروزی انقلاب سخن از آن به میان آورد که انقلاب اسلامی زلزله ای است که به زودی کل دنیای غرب رابه لرزه درخواهد آورد و زلزله‌ای در معنا و مبنای قدرت به وجود خواهد آورد؛ ملتی دست در دست ولی خدا قیام کردند با دست خالی و آمریکا در منطقه را از کشور بیرون کردند؛ در حقیقت این کار کمی نبود.

وی با بیان اینکه در ماجرای فتح خرمشهر امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» افزود: ماجرای فتح خرمشهر نباید در یک مقطع تاریخی خلاصه شود؛ چرا که ما هر روز در بزنگاه های حساس در مقابل دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: «خرمشهرها در پیش است» اظهار داشت: جهاد کبیر در بخش فرهنگی این است که جوانان مومن، حزب اللهی و انقلابی به کارهای فرهنگی خودجوش با قدرت ادامه دهند و دستگاههای فرهنگی نیز در همین جهت حرکت کنند. لذا ما نه تنها در بُعد نظامی بلکه در بُعد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بايد اين عرصه ها را فتح کنیم و برای خدا قیام کنیم.

وی به اختلاف چندین میلیونی در آمار مشارکت روستائیان در انتخابات اشاره کرد وگفت: در انتخابات 29 اردیبهشت 96 بدعت جدیدی ایجاد گردید که اختلاف چندین میلیونی در آمار مشارکت روستائیان در انتخابات سالهای 92 و96 به وضوح دیده می شود که اگر اجازه رای دادن به آنها داده می شد نتیجه انتخابات شاید عوض می شد.

این نویسنده، تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: قصد دارم که امشب با شما حرف هایی بزنم؛ می خواهم از شورای مظلوم نگهبان دفاع کنم. برای شما سندی آورده ام که اگر جزئیاتش را بشنوید، قطعا تعجب خواهید کرد. می خواهم جمله ای را برایتان بخوانم و نیاز است که به آن دقت کنید. یک فردی است که چنین می‌گوید: برخی اعضای شورای نگهبان در جریان انتخابات سال 88 قانون را زیر پا گذاشتند. برخی از اعضای این شورا در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 موضع گیری های خاصی نسبت به برخی نامزدهای ریاست جمهوری داشتند؛ لذا در انتخابات قانون را زیر پا گذاشتند - یعنی ظاهرا شورای نگهبان پای فتنه بوده است! - اگر بخواهیم منصفانه درباره جریان فتنه قضاوت کنیم باید بگوییم که برخی اعضای شورای نگهبان از حق خود به عنوان یک داور، پا را فراتر گذاشتند. فردی که در جایگاه داوری در شورای نگهبان نشسته است باید اصل بی‌طرفی را رعایت کند و نباید علیه نامزدها موضع گیری داشته باشد.

دکتر علوی ادامه داد: فکر می کنید این حرف را چه فردی زده است؟ اگر مثلا بگویم که این حرف را رضا پهلوی گفته است، تعجب می کنید؟ قطعا تعجب نمی کنید اگر بگویم که نوری زاده و رقاصه های لس آنجلسی، بی بی سی فارسی و شبکه صدای امریکا و ... این حرف را گفته است، تعجب می کنید؟ قطعا تعجب نمی کنید، چون این حرف دشمن است و کسی از شنیدن آن تعجب نمی کند.

سیدحسین علوی تاکید کرد: خب این زبان، زبان دشمن است! دشمن می گفت که نظام و شورای نگهبان فتنه است. ما جنبش هستیم و شما فتنه. می گفتند جنبش سبز در مقابل کودتای جمهوری اسلامی است . این حرف سرویس های جاسوسی خارجی است که سال 88 از زبان عمالشان بیرون می آمده است. حالا اگر به شما بگویند که این فردی که این جملات را گفته است، در نظام جمهوری اسلامی ایران است و مسئولیت دارد، چه حسی به شما دست می دهد؟ مثلا فکر کنید که این فرد، جزئی از دولت است. نه بالاتر بروید؛ یا مثلا بگویید، مدیر کل است؟ وزیر است؟ یا اینکه نماینده مجلس است؟

مدیر عامل خبرگزاری بسیج افزود: این فرد آن کسی است که در تایید صلاحیت رئیس جمهور و نمایندگان مجلس نقش دارد! او همین الان عضو شورای نگهبان است. این فرد محسن اسماعیلی است، عضو حقوقدان شورای نگهبان! باورتان می شود؟ این سخنان محسن اسماعیلی است که در تاریخ 12 دی ماه 1393 در خبرگزاری جمهوری اسلامی که متنش در ایرنا (به عنوان یکی از معتبرترین رسانه های نظام) منتشر شده و موجود است.

وی اظهار داشت: من اسم این را نفوذ می گذارم. نفوذ که شاخ و دم ندارد. این افراد در حال حاضر حق تایید و رد صلاحیت کاندیداها را دارند. این فرد ، حق رای در شورای نگهبان دارد. در شورای نگهبان، واقعا خبرهاست. من خبر محرمانه برای شما نخواندم، خبرهای محرمانه دارم اما حق ندارم که منتشر کنم؛آنچه که او علنی صحبت کرده را برایتان خواندم. فردی که اسمش را گفتم، بعد از این مصاحبه در سال 94 کاندیدای خبرگان رهبری شد و در لیستی قرار گرفت که تلویزیون ملکه، سنگ آن لیست را به سینه می زد و الان این فرد در خبرگان رفته است. یادتان می آید که رهبرمان در سال 94، قبل از انتخابات، درباره آن لیستی که مورد حمایت بی بی سی بود چه فرمودند؟ فرمودند که «الان دشمن روی مجلس خبرگان حساس شده است، رادیوی انگلیسی در حال تلاش است تا به مردم ایران و تهران، دستوالعمل دهد که مثلا به فلانی رای دهید و به فلانی رای ندهید؟ انگلیسی ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است. یک روزی پادشاه ایران وقتی می خواست تصمیم بگیرد، سفیر انگلیس را فرامی‌خواند و با او مشورت می کرد و اجازه می گرفت.» این سخنان رهبری درباره همان انتخابات است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: یادتان هست که در دوران انتخابات مجلس خبرگان سال 94، بی بی سی فارسی و ضد انقلاب چه بلوایی به پا کردند؟ جنجالی به پا کردند که حضرات آقایان مصباح یزدی و آیت الله یزدی و جنتی، به خبرگان رهبری از تهران راه پیدا نکنند. امام خامنه ای در این خصوص فرمودند که عدم حضور آن دو بزرگوار یعنی آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی مایه خسارت برای نظام بود! دشمن، سنگ چه کسانی را به سینه می‌زد؟ سنگ کدام لیست را به سینه می زدند؟ همان لیستی که سرلیستش، در استخر کوشک فرح پهلوی در آب خفه شد، در حالی که در 80 سالگی گمان نداشت که مرگ به سراغش بیاید ولذا وصیت نامه ای از خود به جای نگذاشته بود. حواستان باشد! فکر نکنید خود این شخص نفوذی است! نخیر! افکار و اعمال اینها هرچند اصلی ترین اهداف عملیاتیِ توطئه‌گران نفوذی است، لکن من تعمدا خود این افراد را نفوذی معرفی نمی کنم. من با قاطعیت می‌گویم؛ افرادی مثل این عضو محترم شورای نگهبان که به جهت فقر تحلیلی و فقدان بصیرت لازم، حرف دشمن را با ادبیاتی دیگر بر زبان جاری می‌کنند دستگاه محاسباتی‌شان آسیب دیده! متوجه نیستند که دارند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند! اینها نه نفوذیِ مواجب‌بگیرند، نه جاسوسند، نه حتی خدای ناکرده خائن‌اند! خوب گوش کنید! ببینید آقا چه می فرمایند؛ «نفوذِ «موردی» خیلی نمونه دارد، معنایش این است که فرض کنید شما یک دم‌ودستگاهی دارید، یک مسئولی هستید؛ یک نفر را با چهره‌ی آرایش‌شده، بزک‌شده، با ماسک در مجموعه‌ی شما نزدتان بفرستند؛ شما خیال کنید دوست است درحالی‌که او دوست نیست، تا او بتواند کار خودش را انجام بدهد؛ گاهی جاسوسی است که این کمترینش است؛ یعنی کم‌اهمّیّت‌ترینش جاسوسی است، خبرکشی و خبردهی است؛ گاهی کارش بالاتر از جاسوسی است، تصمیم شما را عوض میکند. شما یک مدیری هستید، یک مسئولی هستید، تصمیم‌گیر هستید، می‌توانید یک حرکت بزرگ یا مؤثّری انجام بدهید، اگرچنانچه این حرکت را این‌جور انجام بدهید این به نفع دشمن است، او می‌آید کاری میکند که شما حرکت را این‌جور انجام بدهید؛ یعنی تصمیم‌سازی. این در همه‌ی دستگاه‌ها سابقه هم دارد؛ فقط هم در دستگاه‌های سیاسی نیست، در دستگاه‌های روحانی و دینی و مانند اینها هم همیشه وجود داشته...»

دکترعلوی در ادامه افزود: دقت بفرمایید! عمده‌ی مسئولینی که دستگاه محاسباتی سیاسی‌شان دستخوش تغییر شده و به قول آقا در دیدار با مردم نجف آباد در سال 94؛ «افراد موجّهی هستند که حرف دشمن را با چند واسطه تکرار می‌کنند!» نه خدای ناکرده جاسوس‌اند و نه از دشمن پول و جیره و مواجب گرفته‌اند! بلکه به اعتقاد بنده همینها اگر از سیطره‌ی فکری جریانات سیاسی خطرناک و کانالهای خبررسانی آلوده و تحلیلگران بی‌بصیرت، بیرون بیایند و بصیرت سیاسی‌شان را با تقوای الهی ارتقاء بدهند، با درک صحنه‌آرایی دشمن، به محض اینکه بفهمند این حرف، همان حرف دشمن است و ببینند که دشمن دارد برای این حرف کف و سوت می زند، اخمشان را متوجه او می کنند و با دشمن مرزبندی می کنند! اینها نفوذی نیستند! اینها آماج هجوم طمع‌ورزان نفوذی هستند! وقتی ما می‌گوییم حضور چنین افرادی که به خاطر ضعف دستگاه محاسباتی، ظرفیت تکرار کردن حرف دشمن‌پسند را دارند، در یک دستگاه سرنوشت سازی مثل شورای نگهبان خطرناک است، از این روست. و الا کسی خدای ناکرده «شخص» این افراد را مصداق نفوذی و مواجب بگیر و نستجیر بالله؛ جاسوس و... نمی‌داند! وقتی یک کسی با این جایگاه خطیر، ضمن تکرار ادعای سران فتنه؛ اعضای شورای مظلوم نگهبان را در ماجرای کودتای سیاه 88 متهم به زیر پا گذاشتن قانون می‌کند(!) حتی اگر از فتنه اعلام برائت نماید و بلکه فتنه گران را نیز نکوهش نماید، باز هم عمل او مصداق «دوپهلوگویی» است! و مگر امام ما نفرمودند: «در شرایط فتنه گون دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگی فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازی نیست.» 

این استاد دانشگاه در ادامه با اظهار نگرانی از به هم ریختگی دستگاه محاسباتی برخی تصمیم گیران و تصمیم سازان مهم کشور گفت: من نگرانم، اینجا می خواهم اعلام نگرانی کنم. شورای نگهبان دچار اتفاقات تلخی شده است. خبر دهم به شما از اخبار علن! که در سال 94 چرا سخنگوی شورای نگهبان آقای ابراهیمیان که این هم از حقوقدانان شورای نگهبان است نه از فقها، چرا شب اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس و خبرگان رهبری استعفا داد؟ این آقا مصاحبه‌ای در این خصوص دارد که در سایت خبرآنلاین (وب سایت دشمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به سپاه توهین های زیادی کرده است!) منتشر شده است. شما می توانید بروید و این مصاحبه اش را بخوانید که گفته است استعفا دادم تا همفکران اقای جنتی، گل کنند. در حقیقت این مصاحبه را علیه آقای جنتی، انجام داده است. این اتفاقات نشان از وجود خبری در شورای نگهبان دار!. وی گفته بود که «کنار رفتم تا همفکران آیت الله جنتی بمانند» و این را علیه جنتی می گوید. می گوید که اختیارات آنها زیاد است و باید کم شود.

سیدحسین علوی در ادامه تاکید کرد: اینجا سوالات زیادی پیش می آید. مثلا چرا 4 سال پیش، آقای غرضی در انتخابات ریاست جمهوری صلاحیت داشت و الان رد صلاحیت شده است؟ این رجل سیاسی یعنی چی واقعا؟ یک کسی تایید صلاحیت می شود که سی سال پیش، مسئولیتی در تربیت بدنی داشته است، این می‌شود رجل سیاسی؟ یکی هست که چهار سال پیش وزیر بوده و الان همزمان با نمایندگی مجلس، رئیس یک کمیسیون تخصصی بسیار مهم در مجلس شورای اسلامی است؛ اما از نظر آقایان رجل سیاسی نیست و رد صلاحیت می شود! چگونه است که الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد، پول گیرنده از شهرام جزایری، به مجلس می رود و در حال حاضر نماینده مردم تهران است، بعد رهبرحزب الهی‌های مجلس رد صلاحیت می شود! چگونه است که دختر صفدرخان 260 میلیونی تایید صلاحیت می شود؟! همان فردی که گفته بود بابام این همه پول گرفته، حقش را از بیت المال گرفته است!

وی افزود: مردم واقعا در خصوص این ماجراها سوال دارند، سوال حزب الهی ها و... به معنای تخریب شورای نگهبان نیست؟ از امام صادق(ع) روایت است که فرمودند: احبُّ اِخوانی من اهدی الیَّ عیوبی؛ بهترین برادرانمان، آن کسی است که عیب هایم را به من هدیه کند. ما خیر خواه شورای نگهبان هستیم. شورای نگهبان، باقی الصالحات آن کسی است که صد سال پیش فریاد اسلام خواهی در میان مشروطه خواهان برآورد، فردی همچون شیخ فضل الله نوری. شورای نگهبان، ارث آن بزرگواری است که عمامه از سر او برداشتند و در روز 13 رجب، روز ولایت امیرالمومنین، نماینده تام الاختیار میزرای شیرازی بالای را بر دار بردند و وقتی پیکر بی‌جانش را پایین کشیدند، .... بر روی صورتش ادرار کردند!!!

دکتر علوی خاطر نشان کرد: خونها داده شده است تا شورای نگهبان به دست ما رسیده است. مگر می شود از شورای نگهبان گذشت؟ ما محبین و دوستداران شورای نگهبان هستیم. شورای نگهبان روی سر بچه های حزب الهی جای دارد. آقا به شورای نگهبان فرموده اند، فقط بروید و به مُرّ قانون عمل کنید. کسی فکر نکند که اگر ما به یک عملکردی انتقاد داریم، می خواهیم آن دستگاه را تخریب کنیم، نه، ما نگرانیم. کسی که دانسته یا ندانسته که انشاءالله ندانسته است - حرف سرویس های اطلاعاتی دشمن را می گوید، وجودش در شورای نگهبان خطرناک است! چرا که این آدم تصمیم و رای دارد، انتخاب دارد، بر سرنوشت و مقدرات کشور حاکم است. این باید احساس خطرشود.

نویسنده کتاب «اخلاق درندگان؛ در نقد عبدالکریم سروش» افزود: ما سوال داریم، چطور می شود در اثنای انتخابات،کاندیدایی بیاید و موشکی که باعث اقتدار کشور است و پیام امام خمینی در خصوص محو اسرائیل را به سخره بگیرد؟! بگوید این کارها را کردند که مثلا به سیاست های دولت لطمه بزنند؟ چرا کسی دم بر نیاورد؟! چرا کسی وقتی آن همه دروغ در سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته شد، صدایش در نیامد؟ مقام معظم رهبری فرمودند که حقوق های نجومی هجوم به ارزش ها بود. چطور شد که یک نفر از تایید صلاحیت شدگان، کسی بود که یک قلم از نجومی بگیریش، 856 میلیون تومان پاداش بابت ریاست هیئت مدیره سیمان تهران بود در سال 92! تصویر دریافت این وجه را روزنامه کیهان مدت ها قبل منتشر کرده بود؟ آیا هجوم به ارزش‌ها، شرط صلاحیت است؟ من سوال دارم، حالا گفتید که فلانی رئیس جمهور است و مصلحتی اندیشید!!! بقیه شان چی؟ جلوی 80 میلیون ایرانی صدای آن ضدانقلاب را جزو مقدسات سفره افطار معرفی کردند. له له می زدند که صدای آن فرد فاسد از تلویزیون پخش شود! چرا؟! آیا خوش صدا تر از او نبود؟! بود! لکن خلایق هر چه لایق! لیاقت شما همین است!

مدیر عامل خبرگزاری بسیج ابراز داشت: چطور می شود فردی را تایید کرد که سرکرده فتنه گران در سال 88 را در سیمای جمهوری اسلامی در جلوی هشتاد میلیون ایرانی، برادر صدیق خود معرفی می‌کنند؟ این ها رهبران کودتا بودند! رهبرمان فرمودند ما آشتی نخواهیم کرد با آن افرادی که در روز عاشورا، جوان بسیجی را لخت کردند و به آتش کشیدند. مگر این ها توبه کردند؟! که اگر کنند نیز توبه گرگ مرگ است!

علوی اظهار داشت: چرا سکوت کردید؟ من نگران انحراف انقلابم. من بسیجی ام. من موظف به گفتن بیانات اتو کشیده نیستم، من موظف به گفتن حق هستم. البته باید مواظب بود که گفتن حق به قیمت تضعیف نظام تمام نشود. ما برای نگهداشتن پایه های نظام است که اینجا سخن می گوییم. من نگرانم. ببینید که بعد از انتخابات چه شده است. قرارداد 110 میلیارد دلاری تسلیحاتی بین امریکا و عربستان را دیدید؟ بعد از انتخابات ایران، ترامپ را دیدید که سایه جنگ را به منطقه آورد؟ حمله به خانه شیخ عیسی قاسم را دیدید در بحرین؟ این وقایع با انتخابات داخل ایران، بی ارتباط نیست. من مستند با شما سخن می گویم. مگر جان برنان (رئیس سازمان اطلاعات آمریکا (CIA) تا آخر دولت اوباما) سه ماه قبل از پایان دولت اوباما نگفت که پر منفعت ترین و بهترین گزینه برای ریاست جمهوری در ایران، از نظر امریکا، شیخ حسن روحانی است؟ صحبت های این فرد، منتشر شده است و ما خبر محرمانه برای شما نمی خوانیم. به اعتقاد این مقام مسئول امریکا، حسن روحانی تنها کسی است که بالقوه قابلیت معامله کردن دارد. من این را نمی گویم، رئیس سازمان سیا می گوید. سه هفته قبل از انتخابات، تصویب طرح تحریم های جدید در سنا را به تعویق انداختند، چرا؟ چرا اقای باب کورکر (رئیس کمیته روابط خارجی سنای امریکا) به صراحت می گوید که ما این تحریم ها را به تعویق انداختیم که به دولت فعلی ایران و هواداران امریکا لطمه وارد نشود؟ آیا ندیدید حمایت دشمن را؟ این در جواب خوش خدمتی های همان کسی است که گفت من رئیس جمهور امریکا را فردی مودب و باهوش یافتم. دل می دهند و قلوه می گیرند! داستان این گونه است!

وی در پایان افزود: ما چی را باور کنیم؟ چطور شد که حضرات در خصوص تطهیر منافقین، برای جلب رای سکوت کردند؟! آمدند و اعدام جانیان بالفطره منافق را سرِ دست گرفتند و رقیب را تخریب نمودند و او را آیت الله اعدام لقب نهادند؟ آیا این فرد صلاحیت ریاست جمهوری داشت؟!

علوی در ادامه گفت: ضد انقلاب یعنی آن کسی که مفهوم قدرت را در دایره قدرت الهی نمی بیند، آنها به قدرتی غیر از قدرت خداوند قائل هستند و قدرت را در کدخدا می بینند.

وی با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: منافقین چیزهایی بر لبهایشان می گویند که در دلهایشان نیست و اینها مردم را گمراه و از راه خدا باز نگه می دارند.

علوی در ادامه به تعرفه های بدون مهر، جمع کردن زود هنگام صندوق و بستن دربهای شعبه های اخذ رای در ساعت 12 ظهر اشاره کرد وگفت: آنها خواستند عده ای از پابرهنگان جامعه رأی ندهند.

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88 بدعت غیر قانونی کردند و برای رأی خلق الله لشکرکشی خیابانی به راه انداختند که شورش اشرافیت بر جمهوریت بود ولی در انتخابات سال 96 بدعت تازه ای طراحی و به راه انداختند وحق رأی دادن را از مردم گرفتند.

مدیر عامل خبرگزاری بسیج با بيان اينكه ما نگران انحراف انقلاب هستیم و وظیفه داریم حق را بیان کنیم؛ اما نه به قیمت تضعیف پایه های نظام اسلامی گفت: نگرانیم که آنقدر در گیر رودر بایستی ها و سیاست زدگی ها شویم که دیگر نامی از انقلاب و اسلام باقی نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها