سردار یدالهی فرمانده دوران دفاع مقدس:

دشمن بدنبال اندلسی کردن جمهوری اسلامی ایران است

کد خبر: ۸۸۶۳۷۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صبح امروز برگزار شد.

سردار لطف‌الله یدالهی در این آیین با اشاره به اهمیت روز سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: مقایسه تعداد نیروهای ایرانی با نیروهای اشغال‌گر در حماسه سوم خرداد نشان می‌دهد که خرمشهر را امدادهای الهی آزاد کرد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اینکه ما باید همیشه در محاسبات‌مان امدادهای الهی را مدنظر قرار دهیم، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند عقلانیتی خوب است که انسان را به سمت خدا ببرد، عقلانیتی که ما را به سمت غرب ببرد معیوب بوده و در مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی مردود است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز همه اقدامات ما در حوزه نظامی در راستای بازدارندگی بوده و اگر شهرک‌های موشکی هم احداث می‌شود در راستای بازدارندگی است، گفت: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نسبت به نیروهای نظامی کم‌لطفی شد، نیروهای مسلح سبب امنیت کشور و سبب زینت دولت، ریاست جمهوری، وزرا و استانداران هستند و باید ارج نهاده شوند.

یدالهی با تأکید بر اینکه باید افتخار کنند که در جمهوری اسلامی ایران موشک نقطه‌زن وجود دارد، بیان کرد: عربستان و امثال آن امروز به سلاح خریدن خود افتخار می‌کنند این در حالی است که ما امروز خودمان سلاح تولید می‌کنیم، ما از مسئولان خواهش می‌کنیم که موضع قاطع‌تری در مقابل استکبار بگیرند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز آمریکا در مسئله برجام خود را طلبکار می‌داند، گفت: مشی استکبار این است که هم می‌زند، هم می‌برد، هم توهین می‌کند و هم طلبکار می‌شود و امروز هم زده، هم برده، هم گرفته و هم طلبکار است.

یدالهی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن‌ترین کشور جهان در زمان کنونی نام برد و گفت: وجود دانشگاه‌های مختلف و اینکه آمار دانشجویان ما بعد از انقلاب به بیش از چهار میلیون افزایش یافته است و اگر ادارات ما با فراغ بار به کار مشغول هستند به برکت این امنیت است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرهای زیادی پیش‌رو داریم که باید آنها را فتح کنیم، شاید یکی از این خرمشهرها فتح قله اقتصادی باشد که کاندیداهای ریاست جمهوری هم برای دستیابی به آن وعده دادند و حالا باید به وعده‌های خود عمل کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری دشمنان دنبال اندلسی کردن ایران هستند، گفت: مسلمانان 700 سال بر اندلس حکومت داشتند، ابتدا از طریق ایجاد اختلاف، فساد و رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی و بی‌حیایی و در مرحله بعد از طریق حمله نظامی حکومت را از مسلمانان گرفتند، دشمنان برای از بین بردن نظام ما ابتدا تهاجم فرهنگی انجام می‌دهند، فرهنگ‌شکنی و ساختارشکنی انجام داده و سپس فیلم‌هایش را در فضای مجازی پخش می‌کنند تا غیرت را از مردم بگیرند.

وی با اشاره به تلاش برخی افراد برای بدست آوردن پست و مقام در کشور، گفت: اگر کسی بداند که بهتر از او در جامعه‌ای وجود دارد و خود را برای بدست آوردن مسئولیت جلو بیندازد، در روایت داریم که او ملعون است، در زمان جنگ فرماندهی بر اساس شایسته‌سالاری بود، فرماندهی بازی حزبی و گروهی نبود که یک کاندیدا معرفی کنند، فرمانده باید در میدان عمل خود را نشان داده و تثبیت می‌کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز برخی می‌ترسند که فرهنگ دفاع مقدس بر جامعه ما حاکم شود، برخی چون نمی‌توانند خود را بالا بیاورند سعی می‌کنند جریان ارزشی و دفاع مقدس را پایین بیاورند، در زمان جنگ مدیریت‌ها جهادی بود و با امکانات اندک و محدود کار را شروع می‌کردند و پشت این حرکت برکت ایجاد می‌شد، ما در یک سال اول دفاع مقدس به خاطر حضور فرد وابسته‌ای مانند بنی‌صدر پیروزی نداشتیم، اما وقتی نایب امام زمان جنگ را به دست گرفت امدادهای الهی نازل شد.

یدالهی با بیان اینکه با اجرای فرمان‌های نایب امام زمان امدادهای الهی در کشور نازل می‌شود، گفت: هر جا جلو رفته و موفق شدیم پشت سرمان دعای رهبری بود، و هر جا جلو نرفته و موفق نشده‌ایم چون از فرمان رهبری تبعیت نکرده‌ایم.

وی افزود: امروز روزی است که باید از بسیج به طور ویژه قدردانی کنیم، باید بسیج را در مساجد، مدارس و دیگر مکان‌ها تقویت کنیم، زیرا بسیج صحنه‌های سخت را پشت سر گذاشته و امتحان خود را پس داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار