حجت الاسلام سعادت فر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن گفت: امروز جامعه ما محتاج روحیه استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام سعادت فر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن گفت: امروز جامعه ما محتاج روحیه استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر امام جمعه شهر بروجن با اشاره به خطبه متقین نهج البلاغه افزود: جنگ، سختی ها و مشقت های مربوط به خود را داشت؛ ولی رزمندگان ما از آن ها برای رسیدن به کمال و سعادت در آخرت استفاده کردند .

وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی ما این است که در مقابل جبهه کفر با شدت و قدرت ایستاد و در کنار محرومان رحمت و مهربانی داشت.

امام جمعه بروجن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ خرمشهر فتح شد ولی ما خرمشهر هایی پیش رو داریم که فتح آنها از فتح خاک سخت تر است و این جمله تفسیر این کلام حضرت امام خمینی(ره) است که فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش های ناب اسلامی بود .

سعادت فر اظهار کرد: امروز جامعه ما محتاج روحیه استکبار ستیزی است و تنها کسانی که دین خود را به انقلاب و کشور ادا کردند شهدا هستند و تمام ما بدهکار نظام هستیم و باید تا آخرین قطره خون پای امر رهبری و ارزش های انقلاب بایستیم تا در قیامت بیشتر شرمنده شهدا نباشیم .

ارسال نظرات