فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: زمانی که به شرایط جنگ تحمیلی و حمایت کامل کشورهای غربی از ارتش متجاوز رژیم بعث عراق دقت می‌کنیم، می‌بینیم تحت هیچ شرایطی آزادسازی خرمشهر با معیارها و ملاک‌های نظامی همخوانی ندارد.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت  سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: زمانی که به شرایط جنگ تحمیلی و حمایت کامل کشورهای زورگوی غربی و بسیاری از کشورهای منطقه‌ای از ارتش متجاوز رژیم بعث عراق دقت می‌کنیم، می‌بینیم تحت هیچ شرایطی آزادسازی خرمشهر با معیارها و ملاک‌های نظامی همخوانی ندارد.

آزادی خرمشهر با معیارها و ملاک‌های نظامی همخوانی نداشت

وی افزود: رژیم بعث عراق از سوی بیش از 40 کشور حمایت می‌شد و انواع سلاح‌های پیشرفته نظامی را در اختیار داشت، اما رزمندگان سپاه اسلام با دست‌های خالی علیه دشمن متجاوز مقاومت کرده و توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: این پرسش در میان نظامیان مطرح می‌شود که چگونه جوانانی که تجربه جنگ نداشتند، توانستند در برابر ارتش تا بن دندان مسلح به پیروزی برسند که پاسخ این پرسش برای امروز ما بسیار مهم است.

مولایی گفت: به طور قطع فرهنگ حاکم بر جبهه‌های حق علیه باطل و روحیه ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی موجب پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس و به ویژه آزادسازی خرمشهر عزیز و همیشه قهرمان شد.

وی بیان داشت: امروز نیز می‌توانیم با روحیه ایثار و از خودگذشتگی و ولایت‌مداری بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و نیاز داریم که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در کشور نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها