خبرهای داغ:
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» با تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۶۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» در همدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» با حضور الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار، سیدرضا موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری و دانشجویان دانشگاه‌های استان همدان در سالن اجتماعات شهید ایزدی دانشگاه بوعلی برگزار شد.

این مسابقه در ۱۵ اسفند ماه سال ۹۵ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری اداره‌ کل امور بانوان و خانواده استانداری، معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

هدف از این مسابقه آشنایی و شناخت هرچه بیشتر نسل جوان به ویژه دانشجویان با شخصیت انقلابی و مجاهد خانم «مرضیه حدیدچی» و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بود که به صورت هماهنگ در سطح دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز علمی کاربردی استان همدان برگزار شد.

در این مسابقه یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از سراسر استان شرکت کرده بودند که از این میزان ۷۰ درصد خانم و ۳۰ درصد آقا بودند و در نهایت سه نفر موفق به کسب رتبه نخست و ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه دوم شدند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ کتاب «زنی از تبار الوند» شامل داستان و روایتی از کودکی، جوانی و مبارازات خانم دباغ «مرضیه حدیدچی» از مبارزان انقلابی و نخستین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان است که به قلم «مونا اسکندری» و انتشارات «چنار» به رشته تحریر در آمده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات