مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مشارکت حداکثری خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد با تبیین صحیح اهداف

باید با فعالیت اثربخش و تبیین صحیح اهداف زمینه مشارکت حداکثری خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام شد، گفت: مشارکت بالای 70 درصدی مردم در انتخابات نشان دهنده این است که مردم همواره آماده ایثار و فداکاری برای آرمانهای نظام هستند .

هدایت صفری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: مردم همواره ثابت کرده اند دلشان در گرو نظام بوده و اقتدار ایران اسلامی را باحضور خود به همه جهانیان ثابت کردند.

صفری همچنین تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان داد که مردم منافع جمعی و آتی را به منافع فردی و آنی ترجیح می دهند.

وی بابیان اینکه این حضور وظیفه کارگزاران نظام را در حوزه خدمت رسانی به مردم سنگین تر می کند ، افزود: مشارکت مردم در انتخابات این موضوع را یاد آوری می کند که باید برای مردم و به ويژه معیشت آنها فکر و تلاش بیشتری انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برنامه های پیش رو در این نهاد به ویژه ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه کارهای خیرخواهانه و بهره گیری از آن به نفع جامعه هدف کمیته امداد است.

صفری با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره ثابت کرده اند که در کارهای خیر به ویژه در حوزه کمک به نیازمندان پیش قدم هستند، اظهار کرد: باید با فعالیت اثربخش و تبیین صحیح اهداف زمینه مشارکت حداکثری خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان فراهم شود.

وی همچنین در این خصوص تاکید کرد: وظیفه ما در امداد این است که با مسئولیت پذیری در حوزه کارکردی خود زمینه ارائه خدمات موثر و هدفمند به خانواده های تحت حمایت را با استفاده از ظرفیت های مردمی در ایام ماه رمضان ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار