نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: کشور ما در همه زمان‌ها خرمشهر است لذا آمادگی لازم در فتح خرمشهر‌های دیگر را باید داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در میدان صبحگاه پادگان شهید برونسی مشهد ضمن اشاره به فرمایش امام (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: هیچ شعاری برازنده‌تر از این شعار در مسئله آزادسازی خرمشهر نیست و این کلام در حقیقت یک شعار ساده نبود.
 
وی با اشاره به اهمیت خرمشهر برای دشمنان ما بیان داشت: زمانی که خرمشهر تبدیل به خونین‌شهر شد صدام ملعون با فرماندهانش وارد این شهر شدند و در یک میتینگی اعلام کردند که اگر رزمندگان ایرانی خرمشهر را از ما پس بگیرند کلید بصره را به آنان خواهیم داد و این نشان از اهمیت خرمشهر بعنوان دژ محکم برای دشمن بود.
 
آیت الله علم الهدی یادآور شد: جمعیت موجود در خرمشهر در عملیات بیت المقدس 25 هزار نفر بود و تعداد دشمنانی که کشته شدند و یا فرار کردند 5 هزار نفر بود که در حقیقت برای سرکوبی این تعداد نیازمند 75 هزار نیرو بودیم و آنجا بود که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد  کرد.
 
وی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس لشکر خدا بودند و باید آزادسازی خرمشهر رهرویی برای ما در گفتمان انقلاب اسلامی باشد چرا که کشور ما در همه زمان‌ها خرمشهر است و دشمنان در آرزوی فتح کشور ما هستند و ما باید آمادگی لازم را در فتح خرمشهرهای دیگر داشته باشیم تا مبادا کشورمان مورد تجاوز دشمن قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز داشت: در زمان آزادسازی خرمشهر به جز اقلیتی جامعه دفاع آموخته‌ای نبود ولی امروز کشور ما بعنوان یک خرمشهر پهناور با کمال رزم آموختگی و بصیرت تحت لوای فرماندهی کل قوا در مقابله دشمن ایستاده است و راه ما راه حماسه‌سازان خرمشهر خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: فتح خرمشهر ما آنچنان از سالیان سال تاکنون ادامه دارد که خط مقدممان در کویر عراق و شام و سواحل مدیترانه رقم خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها