خبرهای داغ:
آیت الله حیدری:

سوم خرداد از برجسته‌ترین نمادهای دفاع مقدس است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مقاومت توطئه‌های جدید و رنگارنگ را خنثی می‌کند، گفت: روز سوم خرداد از برجسته‌ترین نمادهای دفاع مقدس است و احیای ارزش‌های دفاع مقدس و سوم خرداد باعث استمرار مسیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

آیت‌الله محسن حیدری  اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برای ما سرمایه معنوی، فرهنگی و جهادی بی‌بدیلی است و در تاریخ ایران همچین سرمایه‌ای برای ملت ما حاصل نشده است.

وی ادامه داد: سوم خرداد و روز فتح خرمشهر یکی از برجسته‌ترین نمادها و احیای خاطره کلیت دفاع مقدس است و توسط آن همه ارزش‌های والا دفاع مقدس چون ایثارها، گذشت‌ها، حماسه‌ها، رشادت‌طلبی‌ها و فداکاری‌های دفاع مقدس و جهاد تداعی می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این تداعی و احیای خاطره‌ها برای استمرار مسیر چون اکسیژن برای تنفس است و برای ملتی که در مسیر جهاد و مقاومت و در مقابل ظلم، استکبار و بی‌عدالتی قرار گرفته است، نوعی پمپاژ و شارژ به حساب می‌آید.

حیدری عنوان کرد: جنگ تحمیلی توسط صدام که از مزدوران جبهه استکبار جهانی است، بر کشور ما تحمیل شد و خرمشهر برای مدتی از پیکر ایران اسلامی جدا شد، این خطر وجود دارد که این اتفاق بر مسائل فرهنگی، سیاسی و نظامی ما تکرار شود و مقاومت کنونی ما مانند مقاومت دلیرمردان دفاع مقدس باعث خنثی‌سازی توطئه‌های جدید و رنگارنگ است.

وی اظهار کرد: مقاومت اقتصادی به عنوان دفاع مقدس و کارشکنی و تحریم اقتصادی دشمنان به عنوان یک نوع تهاجم به خرمشهر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار