11 اصله درخت زیتون اهدائی باغدار خیر طارمی به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه پلاک‌زنی شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اجرائی دفتر مهرانه در طارم از پلاک‌زنی 11 اصله درخت زیتون اهدائی باغدار خیر طارمی به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه در روز گذشته دوم خرداد ماه سال 96 خبر داد و گفت: این درختان در روستای "وزنه‌سر" طارم واقع شده‌اند.

کریم حیدری افزود: 11 اصله درخت زیتون واقع در روستای "وزنه‌سر" طارم جهت کمک به درمان و معیشت بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش دفتر انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان(مهرانه) در طارم هدیه شد.

وی در ادامه اظهارداشت: بر این اساس درآمد سالیانه محصول زیتون درختان اهدائی این خیر مهرورز از زمان انعقاد قرارداد به صورت دائم تا زمان حیات این خیر در اختیار مهرانه قرار می‌گیرد، البته پس از اتمام این زمان امکان تمدید در صورت تمایل نزدیکان وجود خواهد داشت.

مدیر اجرائی دفتر مهرانه در طارم تصریح کرد: علاوه بر این مدیر اجرائی دفتر مهرانه در طارم از اهدای 127 اصله درخت زیتون به این انجمن توسط باغداران روستاهای "ارشت"، "تشویر"، "گیلانکشه"، "هزاررود" و "چورزق" خبر داد و گفت: به جز چند مورد تمامی این درختان از سال 95 به بعد به انجمن خیریه مهرانه اهدا شده است.

کریم حیدری با بیان اینکه کمک های معیشتی این دفتر به ارزش 100 میلیون ریال در سال 95 بین بیماران عزیز توزیع شده است، افزود: این کمک ها شامل پرداخت اجاره بهای منزل، اعطای فرش و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و غیره بوده است.

وی با اشاره به همراهی کارمندان آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای این شهرستان با انجمن مهرانه در قالب کسر از حقوق گفت: این عزیزان در کنار کمک های مالی، به عنوان خیر با دفتر مهرانه طارم همکاری تنگاتنگ دارند.

ارسال نظرات