ویژه‌برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در دیر

بوشهر-مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دیر بابیان اینکه بیش از 20 عنوان برنامه سوم خرداد در سطح این شهرستان برگزار می شود گفت: برگزاری همایش حماسه سازان فتح خرمشهر مهمترین برنامه سوم خرداد در شهرستان دیر است.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سید علی حسینی نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، سی‌وپنجمین سالگرد این حماسه بزرگ را تبریک گفت و اظهار داشت: سوم خرداد یادآور رزمندگانی است که با اتکا برایمان، شهادت و شجاعت خود توانستند قدرت پوشالی رژیم بعث و همه حامیان آن ها را در هم بکوبند و از انقلاب، استقلال و آزادی با شایستگی تمام دفاع کنند.

حسینی نیا گفت: خرمشهر ۴ بار مورد اشغال قرار گرفت، ۲۰ ماه اشغال رژیم بعث به طول انجامید اما با درایت امام و خون شهدا خرمشهر با عزت آزاد شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دیر گفت: آزادي خرمشهر هديه الهي بود که به فرزندان اين مرز و بوم كه با اعتماد و توكل به خداوند و پيروي از ولايت و با اتحاد و يكپارچگي،‌يكدلي، مشيت و وعده آن قادر متعال را محقق كرد.

وی در ادامه  از اجرای بیش از 20 ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی، خاطره گویی، دیدار با خانواده شهداء، غبار رویی گلزار شهداء، خاطره گویی رزمندگان،در سطح این شهرستان به مناسبت سوم خرداد خبر داد.

حسینی نیا  تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دیر دانست و تصریح کرد: فضاسازی فرهنگی در حوزه های مقاومت و فضای عمومی شهرها از دیگر برنامه ها خواهد بود.

سید علی حسینی نیا بابیان اینکه بیش از 20 عنوان برنامه سوم خرداد در سطح شهرستان برگزار می شودگفت: همایش حماسه سازان فتح خرمشهر از مهمترین برنامه سوم خرداد در شهرستان دیر است که سه شنبه ساعت 21:00 در تالار فرهنگ دیر برگزار می شود.

انتهای خبر./
ارسال نظرات