هر کسی هر موقعیتی که دارد، در اجرای برنامه های این بخش سهیم و شریک است و مسئولیت مهمی در تقویت اقتصاد و تولید بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان گفت: هر یک از مسئولان در تمامی بخش ها، که پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب را دریافت کرده اند باید برای ایجاد شغل و حمایت از تولید همت کنند و کوتاهی در این زمینه به معنای نشنیده گرفتن دستور معظم له است.​

اسدالله درویش امیری افزود: فرمان رهبری برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید مشمول تمام دستگاه های حاکمیتی، نظامی، امنیتی و قضایی است و همه باید به عرصه کار ورود پیدا کنند.

وی یادآورشد: اینکه تمام مسئولیت ها در حوزه اشتغالزایی و حمایت از تولید بر عهده دولت باشد، فکر اشتباهی است و تحقق این موضوع نیازمند کمک و همراهی همه مدیران و مسئولان در تمامی بخش هاست.

درویش امیری اظهار کرد: هر کسی هر موقعیتی که دارد، در اجرای برنامه های این بخش سهیم و شریک است و مسئولیت مهمی در تقویت اقتصاد و تولید بر عهده دارد.

استاندار زنجان گفت: نباید انتظار داشت که فقط دستگاه های زیر مجموعه حوزه اقتصادی وارد شوند و مسئولیت اجرای برنامه ها را بر عهده گیرند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته انتظار می رفت که بانک های خصوصی در کنار بانک های دولتی وارد شوند و دولت را از شرایطی که بر کشور حاکم بود، خارج کنند اما این همکاری اتفاق نیفتاد.

درویش امیری ادامه داد: لازمه سرمایه گذاری امنیت و آرامش است و تحقق آن از عهده یک دستگاه خارج است.

درویش امیری اضافه کرد: مسئولان با ارائه طرح های عملیاتی و اجرایی کردن فرامین رهبری، گام های بزرگی برای درمان بیماری بیکاری در کشور بر می دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران باید با انگیزه و رغبت در جلسه ها حاضر شوند و برنامه ها را دنبال کنند، گفت: ما سیاسی فکر نمی کنیم، فقط می خواهیم بر روی طرح هایی پافشاری کنیم که خروجی آن ایجاد اشتغال و رونق تولید باشد.

وی ابراز کرد: دستگاه های اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را در برش های استانی تدوین و برنامه های خود را برای اشتغالزایی در زمینه صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات ارائه کنند.

درویش امیری افزود: مسئولان طرح هایی را به تصویب برسانند که به طور مستقیم با رفاه اجتماعی و خدمات اجتماعی مرتبط است و می تواند منجر به کاهش هزینه های سربار دستگاه های اجرایی شود.

استاندار زنجان بر لزوم توجه به طرح تکاپو و اجرای برنامه های آن به منظور اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: بر اساس گزارش ها، این استان 2 سال از آغاز این طرح عقب است و زمانی این موضوع در زنجان مطرح شد که معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این استان سفر کرده بود.

وی یادآورشد: طرح تکاپو مورد حمایت بانک جهانی است و انتظار می رود مسئولان از برنامه های این طرح برای توسعه اشتغال در این استان استفاده و آنها را محقق کنند.

ارسال نظرات