خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، قدرت اسلام و اقتدار ملت ایران را عامل حساب بردن و ترس دشمنان دانست و بر حفظ نظام اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد،  ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت: فتح خرمشهر یک قصه معمولی و عادی نبود لذا جای تبریک و مبارکباد به ملت ایران دارد.

 

وی افزود: اگر امروز ۴۰ و چند میلیون جمعیت هم‌اکنون به پای صندوق‌ها می‌آیند به برکت دفاع مقدس و فتح خرمشهر بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: هر دستاوری که امروز ما در جمهوری اسلامی داریم و اقتدار ما در منطقه برگشت به خرمشهرها و دفاع مقدس می کند.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در این مورد گفت: به فرموده ایشان، فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است.

 

آیت‌الله علما افزود: آنچه امروز شما می بینید در سایه این کلمه، در سایه فتح اسلامی، حضور مبارک شما فرزندان اسلام و برکت شهدای عزیزمان است.



وی تاکید کرد: امروز اگر رئیس جمهور آمریکا کرکری می خواند و این حرف‌ها را می زند، از قدرت شما و اسلام حساب می برد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ولو اینکه همه شیاطین یکجا جمع شوند با ارزش‌ها نمی‌توانند مقابله کنند. مگر با خورشید می شود مقابله کرد!؟

 

وی تاکید و خاطرنشان کرد: با ارزش ها غیر ممکن است که کسی بتواند مقابله کند.

 

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: به فرموده ایشان قبل از فتح خرمشهر بازدیدی داشتم و جز غصه و نگرانی چیزی آنجا نبود. اما خدا چگونه معامله کرد!؟


وی افزود: اینکه امام راحل فرمودند «خدا خرمشهر را آزاد کرد»، یعنی برحسب قواعد عادی چنین چیزی ممکن نبود، اما عنایت الهی، و نیت پاک آن عزیزان آن زمان باعث شد بین ۱۵ الی ۲۰ هزار نفر تسلیم و بصیر شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: اینها بی سابقه است عزیران. قدر این نظام و محتوای آن را بدانید.

 

وی تصریح کرد: ما تا زمانی که محتوای اسلام را در پیکره نظام داریم، هیچ غصه ای و ناراحتی ای نداریم.

 

آیت الله علما افزود: می بینید طه یاسین رمضان، معاون نخست وزیرعراق رسما اعلام می کند که ما برای خاک ایران نیامدیم. ما برای آب نیامدیم. ما برای غذا نیامدیم. ما آمدیم که جمهوری اسلامی ایران را از بین ببریم و آن را ریشه کن کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ببینید کی ریشه کن شد؟ گفت: اینجا چون متکی به اسلام است، همه مسئولین از صدر تا ذیل باید این معنا را بدانند که امام (ره) از سال ۴۲ تکیه اش اسلام و محتوای اسلام بود.

 

آیت الله علما یادآور شد: امام (ره) توانست خودش و تفکرش را در دنیا مطرح کند.

 

وی افزود: این قدرت و اقتدار ما است که ۷۰ کشور یکطرف قرار گرفته بودند و دفاع مقدسی ها هم یکطرف قرار داشتند و محتوای اسلام و اقتدار اسلام نگذاشت آنها یک قدم جلو بیایند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تاکید کرد: این را ما باید حفظ کنیم و این در سایه اسلام و در سایه ولایت فقیه و تفکرات امام (ره) مقدور است و بس.

 

وی با اشاره به انتخابات اخیر و فرمایشات رهبری خطاب به مردم گفت: یک کلمه آقا فرمودند می خواهم اکثر و غالب مردم پای صندوق‌های رای بیایند، مردم اینجور لبیک گفتند و حضور پیدا کردند که جای تقدیر داشت.

 

آیت‌الله علما خاطر نشان کرد: همه ماها باید این را بفهمیم و بدانیم و متکی بر اسلام و قرآن باشیم. اقتدار ما همینجاست. وای بر آن روزی که ما بخواهیم فاصله بگیریم آن روز، روز مصیبت است.

 

وی تاکید کرد: تا آن روزی که تکیه‌گاه ما تکیه‌گاه اسلام و محتوای اسلام و تفکر اسلام و وصیت نامه امام (ره) است، ما هیچ دغدغه خاطری نداریم. لذا همه ما باید حفظ و محافظت کنیم. کما اینکه تا امروز هم محافظت کرده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: اینها از راه دور یک سری حرف‌ها را می زنند. قدرت نزدیک شدن ندارند.

 

وی مجددا در پایان سالروز آزادسازی خرمشهر را به فرماندهی کل قوا و امام المسلمین و مرجع عظیم الشان و مدافعین نظام و اسلام که دنیا روی آنها حساب باز می کند تبریک و تهنیت گفت.

 

وی اشاره ای نیز به شهدای مدافع حرم داشت و گفت: دنیا روی اینها محاسبه و تحلیل می کند و امروز شما در سطح کره زمین سرافراز هستید.

ارسال نظرات