خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طبس گفت: حقا و انصافا که مردم ما خرمشهر انتخابات را دیدنی فتح کردند، کدام نظام دموکراتیک دیگری، چه دینی و چه غیر دینی، می تواند ادعا کند پس از گذشت نزدیک به 40 سال از حیات خود با قرار گرفتن در برابر آماج انواع حملات از سوی دشمنانش باز حماسه ای بیش از 70درصدی از خود به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه شهدای گمنام شهرستان طبس به مناسبت سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:
 

دوران 8 ساله جنگ تحمیلی شاید تنها زمانی بود که مردم ایران اسلامی خصومت کشور های غربی و در راس آنها امریکا و صهیونیست جهانی را به عینه دیدند، 8 سالی که به شرق و غرب آموخت دیگر هوس خاک ایران را نکنند، 8 سال دفاع در برابر تمام دنیا، 8 سالی که نه تنها یک وجب از این سرزمین را از ما نگرفت که حماسه هایی چون فتح خرمشهر را به یادگار گذاشت.

و چه زیبا فرمود امام امت (ره) که " خرمشهر را خدا آزاد کرد " و به حق که خدا آزاد کرد، و خرمشهر شد نماد مقاومت ... چه کسی تصورش را می کرد عراقی که با آن حجم وسیع سلاح و مهمات و نیروی انسانی خرمشهر را تصرف کرده اینچنین از دستش بدهد؟ به راستی که اگر کار خدا نبود چه بود."ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم".

آن روز با توکل برخدا به یاری دبن خدا رفتیم و فتح و پیروزی نصیبمان شد. امروز هم اما خرمشهر ها در پیش است، خرمشهرهایی که مگر به یاری خدا و استقامت در راه خدا فتح نخواهند شد، امروز اگر به خود نیاییم دشمن خرمشهر های فرهنگی و اعتقادی ما را نابود خواهد کرد، او مدام در حال کار است و با 2030 و امثالهم بجای معارف و معانی بلند زندگی به فرندانمان مسائل جنسی و همجنس بازی یاد می دهد و ما خوابیم و توجیه می کنیم که آن را نپذیرفته ایم، اگر نپذیرفته اید پس معنای حذف دروسی مانند شهادت از کتب درسی چیست؟ چرا کتب درسی را طبق خواست آنها میچینید؟

امروز اگر به خود نیاییم دشمن خرمشهر های معیشتی و اقتصادی مارا به تاراج می برد، سالهاست با الگوهای نظام سرمایه داری زندگی کرده ایم و خیر ندیده ایم، بانک های ما ربا می خورند و ربا می دهند، واحد های تولیدی ما یکی پس از دیگری به تعطیلی کشیده می شوند و کارگر ما بیکار می شود و ما دلخوش به آمارهای دستکاری شده ایم و این رکود تورمی بی سابقه را نمی بینیم.

اما در این بین حقا و انصافا که مردم ما خرمشهر انتخابات را دیدنی فتح کردند، کدام نظام دموکراتیک دیگری، چه دینی و چه غیر دینی، می تواند ادعا کند پس از گذشت نزدیک به 40 سال از حیات خود با قرار گرفتن در برابر آماج انواع حملات از سوی دشمنانش باز حماسه ای بیش از 70درصدی از خود به نمایش بگذارد، در جهانی که به گزارش خودشان (VOA) کمتر از 18 درصد مردم در غایت مراد برخی آقایان _ این امریکای به ظاهر متمدن _ به نظام سیاسی خود اعتماد دارند .

پیروز اصلی این حماسه با شکوه مردم عزیز ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی ، امام خامنه ای (مدظله العالی)، بودند که با تدبیر حکیمانه خود نقشه های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کردند و کسانی را پای صندوق های رای کشاندند که سالها مردم را از حضور در انتخابات منع می کردند و حال تبل رسواییشان اینچنین به صدا درمی آید .

آری ملت ایران با رهبری حکیمانه امام امت خرمشهرهای بسیاری را فتح کرده و انشالله خود را برای میزبانی مهدی موعود آماده می کند.

والسلام علی من التبع الهدی


ارسال نظرات
پر بیننده ها