خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی گفت: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار مردم ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

 حجت الاسلام  مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، با بیان اینکه خرمشهر نماد مقاومت و ایثار مردم ایران است اظهار داشت: سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر را به مقام عظمای ولایت و رزمندگان عزیز و مردم شریف و ولایت مدار تبریک عرض می نمایم.

 

مدیر حوزه علمیه سنقر با بیان اینکه خدای سبحان در سوره آل عمران ۱۲۶می فرماید پیروزی تنها از جانب خدای حکیم است افزود: حماسه آزاد سازی خرمشهر با حمله همه جانبه عراق به ایران شهر خرمشهر پس از۳۵ روز مقاومت در چهارم آبان ماه ۵۹ به دست عراقی ها افتاد و پس از ۱۹ماه با حماسه آفرینی رزمندگان اسلامی آزاد شد و پرچم ایران اسلامی برفراز مسجد جامع به اهتزاز درآمد.

 

وی در ادامه بیان داشت: جمله معروف امام که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد بیانگر جلوه های نصرت الهی و از مهم ترین و زیباترین روزه های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطر نشان کرد: عملیات بیت المقدس در۱۰ اردیبهشت ۶۱ آغاز شد و در چهار مرحله عملیات نهایتا در سوم خرداد ۶۱ به آزاد سازی خرمشهر انجامید و تلفات زیادی به دشمن وارد شده است و در این عملیات رزمندگان اسلام در موضع قدرت قرار گرفتند.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت: یاد و خاطره امام راحل و شهداء انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی میداریم و طول عمر با عزت و با برکت برای مقام معظم رهبری از خدای سبحان خواهانم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظرات