خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، ملت ایران را ملتی شکست‌ناپذیر دانست که همواره مقابل دشمنان به گونه‌ای عمل کرده‌اند که پیروز و سرافراز باشند.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد،  ضمن خیر مقدم به همه نیروهای مسلح حاضر در صبحگاه مشترک از جمله نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در این مراسم شرکت کرده اند، گفت: امروز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر در سال ۶۱ در عملیات بزرگ بیت المقدس است. در واقع فتح خرمشهر، آن قله افتخارات و اوج افتخارات ما در دفاع مقدس بود.

 

وی افزود: گرچه خرمشهر را خداوندآزاد کرد، اما رهبری های حضرت امام(ره)، جانفشانی رزمندگان و پیشتیبانی ملت سرفراز ایران برای این پیروزی بزرگ را فراموش نکنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه فتح خرمشهر را فتح ارزش ها دانست و گفت: فتح خرمشهر  فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش ها بود.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در خصوص فتح خرمشهر گفت: به فرموده ایشان، فتح خرمشهر یک مسئله مافوق الطبیعه بود و ایشان آن را مایه نصرت الهی دانست.

 

سردار ریحانی افزود: فتح خرمشهر درس های بزرگی برای ما و ملت ایران و مسئولین به همراه داشت، اینکه اگر ملتی، جامعه ای و کشوری اراده دفاع، مقاومت و ایثار در او پدید آمد، این ملت هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 

وی با بیان اینکه  در این صورت اصولا ملت ها شکست ناپذیرند گفت:  تا زمانی که ما براساس اصول و  پیروی نکردن از دشمنان و کافران پیش رویم همواره پیروز خواهیم بود.

 

 فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنانی که به حمد خدا در طول تاریخ انقلاب براساس رهبری های امام (ره) و مقام عظمای ولا یت ملت ایران اینچنین در مقابلشان عمل کرده اند.

 

سردار ریحانی تاکید کرد: ما ملتی سرفراز، پیروز هستیم و حتما با آهنگ حرکت پرشتابی به سمت ارزش ها و پیروزی ها خواهیم رفت.

ارسال نظرات