خبرهای داغ:
تازه‎ترین خبرها از تحولات بحرین
حزب‌الله لبنان بیانیه شدید‌اللحنی را در رابطه با اقدام رژیم آل‌خلیفه برای بازداشت شیخ عیسی قاسم و کشتار شیعیان در بحرین صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی هجوم وحشیانه نیروهای نظامی آل‌خلیفه به محل اقامت «شیخ عیسی قاسم» و کشته و زخمی‌کردن شماری از هواداران وی حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه بیانیه شدیداللحنی را علیه رژیم آل‌خلیفه صادر کرد.

بحرین

بنا به گزارش پایگاه «المنار» حزب‌الله لبنان در بیانیه خود هشدار داده که هرگونه هتک حرکت عیسی قاسم یا آسیب فیزیکی به وی پیامدهای پیش‌بینی‌ناپذیری خواهد داشت.

حزب‌الله با اشاره به همکاری رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه در حمله به معترضان بحرینی می‌افزاید: پادشاه بحرین از آنجایی که می‌داند اربابش دونالد ترامپ هیچ اهمیتی به پایمال‌کردن حقوق انسان‌ها نمی‌دهد و تن‌ها چیزی که اهمیت می‌‎دهند حفظ روابط بحرین و آمریکاست، با خیال راحت نیروهای ویژه خود را با صد‌ها خودرو زرهی و جنگنده را روانه «الدراز» می‌کند تا معترضان را پاکسازی کند.

بحرین

حزب‌الله در پایان ضمن بیان اینکه وجود روحانی برجسته، چون عیسی قاسم برای امنیت و آرامش مدنی در بحرین ضروری است از همه دولت‌ها و سازمانهای مستقل می‌خواهد ضمن محکوم‌کردن جنایت روز سه‌شنبه رژیم حاکم بر بحرین تمام تلاش خود را برای حفاظت ازرهبر ملی بحرین به کار گیرند.

بحرین

نیروهای امنیتی بحرین روز سه‌شنبه برای بازداشت شیخ عیسی قاسم با تجهیزات نظامی سنگین به  محل سکونت وی در منطقه الدراز  هجوم بردند و تحصن‌کنندگان و هواداران مقابل منزل «شیخ عیسی قاسم» را هدف گلوله قرار دادند.

بحرین

بنا به بیانیه وزارت کشور رژیم آل‌خلیفه از حوادث روز سه‌شنبه تاکنون در درگیری بین هواداران شیخ عیسی قاسم و نیروهای رژیم آل‌خلیفه 6 نفر شهید و 286 نفر دیگر از مردم بحرین مجروح شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها