بیانیه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران به مناسبت آزاد سازی خرمشهر؛

سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان است

در بیانیه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران به مناسبت آزاد سازی خرمشهر آمده است: سوم خرداد که یادآور فتحی بزرگ است، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه‌ای از ایمان، دینداری و مجاهدت همرزمان ایثارگر و شهیدمان است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۲۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  شورای عالی انجمن‌های ایثارگران با صدور بیانیه‌ای آزاد سازی خرمشهر را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران بویژه جامعه ایثارگری کشور تبریک و تهنیت گفت. 
 
در بیانیه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران آمده است: شورای عالی انجمن‌های ایثارگران سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر که به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران بویژه جامعه ایثارگری کشور تبریک و تهنیت می‌گوید.
 
بی شک سوم خرداد که حماسه فتح خرمشهر در آن رقم خورده است فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب اسلامی خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.
 
سوم خرداد که یادآور فتحی بزرگ است، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت همرزمان ایثارگر و شهیدمان است که جا دارد برای جانبازان و آزادگان سرافراز آرزوی سلامتی و به اروح مطهر شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای فتح خرمشهر سلام و درود فرستاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار