خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند:

فرهنگ بسیجی واقعه افتخارآفرین سوم خرداد را خلق کرد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند گفت: واقعه افتخارآفرین سوم خرداد متعلق به همه نسل ها است و این فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را آفریده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

حبیب الله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: واقعه افتخارآفرین سوم خرداد متعلق به همه نسل ها است و این فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را آفریده است .

وی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در دفاع مقدس خواند و افزود: ما معتقدیم که در ادامه این راه همچنان به فرهنگ ارزشمند بسیجی نیازمند هستیم، با این تفاوت که اگر در آن زمان از این فرهنگ، توقع تشکیل نیروهای نظامی توانمند و قابل اتکا را داشتیم، امروز از آن، انتظار بسیج کردن مردم برای پیشرفت در عرصه های علمی نرم افزاری و فن آوری را داریم .

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند حماسه بزرگ فتح خرمشهر را از افتخارات ملی مردم شریف ایران دانست و گفت: مردم شهیدپرور ایران با روحیه ایثار و مقاومت حماسه ای خلق کردند که در تاریخ مانند آن نیامده است.

وی اظهار داشت: فتح خرمشهر حماسه ای از یاد نرفتنی است چراکه با همدلی و هم آوایی مردمی به وجود آمد که سال‌ها قبل انقلاب اسلامی ایران را با رهبری امام خمینی(ره) بنا کردند.

باشنا افزود : حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر حاصل تلاش مردان و زنانی بود که از جان و مال خود گذشتند اما ذره ای از خاک میهن را دست دشمن نداند و این شد که فتح خرمشهر در جهان مطرح شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات