فرمانده سپاه بروجن:

حضور مردم است که سایه جنگ را بر می دارد

با شروع برنامه های گرامی داشت هفته مقاومت و پایداری همایش رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس در شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ با شروع برنامه های گرامی داشت هفته مقاومت و پایداری، همایش رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس در بروجن برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی فرمانده سپاه ناحیه بروجن در این مراسم که در مسجد حاج کرامت بروجن برپا شده بود ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت مردم شجاع خرمشهر به همراه رزمندگان با دست خالی 35 روز در مقابل دشمن ایستادگی کردند و این حرکت باعث شد خرمشهر اسوه مقاومت و پایداری شود.

وی ادامه داد: در جنگ افتخارات بزرگی مانند آزاد سازی خرمشهر کسب کردیم و حدود 15 هزار کیلومتر از خاک ایران اشغال شده بود که در طول عملیات های مختلف آزاد شد.

فرمانده ناحیه بروجن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات گفت: مردم در روز 29 اردیبهشت به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری لبیک گفتند و این حضور مردم است که سایه جنگ بر می دارد.

در ادامه این همایش چند نفر از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس ضمن بیان خاطرات، ابعاد گسترده این عملیات غرور آفرین را تشریح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار