بوشهر-فرمانده سپاه جم با بيان اينكه گراميداشت سوم خرداد پاسداشت ارزشها متعالي دفاع مقدس و تجليل از ملت فداكاري است كه همه هستي خويش را براي دين و ميهن در طبق اخلاص گذاشت گفت: آزادي خرمشهر اردوگاه استكبار را به لرزه درآورد و نشان داد كه عاقبت ظلم، ستم و تجاوز، فروپاشي است.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از جم، عبدالرضا ريزي شب گذشته در مراسم توديع و معارفه فرمانده پايگاه شهيد برونسي چم چشمه و مراسم فتح خرمشهر، تحريم شكني و خنثي سازي ، جنگ رواني، دروغ، تجاوز دشمن به ميهن اسلامي و بي اثر كردن فشارهاي همه جانبه استكبار جهاني را از دستاوردهاي فراموش نشدني فتح خرمشهر دانست.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ تبعیت نکردن از دشمن بود، گفت: اگر امروز هم می خواهیم از فتح خرمشهر ها عبور کنیم، کلید آن تبعیت نکردن از دشمن و تبعیت کردن محض از ولایت فقیه است.

ریزی در ادامه به ماموریت فرهنگی بسیج اشاره کرد و گفت: اگر از بسیج به مکتب عشق تعبیر می‌شود به آن جهت است که حرکت او فراگیر و هدفی الهی است و در کار بسیج، فراگیریو گستردگی شناخته شده وجود دارد.

وی دشمن‌ستیز بودن در مقابل استکبار، حضور در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی و فرهنگی و جهادی را از ویژگی‌های مهم بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی هیچگاه از ملامت ملامت‌گران، نگرانی به خود راه نمی‌دهد زیرا هدف او الهی است.

در پایان از برادر یدالله جمشیدی بعنوان فرمانده پایگاه شهید برونسی تقدیر و برادر یعقوب هوردی بعنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

پايان خبر/

ارسال نظرات