رئیس پلیس غرب استان تهران در گفتگو با«بسیج»:
فرمانده انتظامي استان با تبريک سوم خرداد گفت: آزادي خرمشهر محصول تبعيت از ولايت مطلقه فقيه و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۴۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
سردار محسن خانچرلي ،فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد و‌ آزادی خرمشهر اظهار داشت:آزادي خرمشهر، محصول تبعيت از ولايت مطلقه فقيه، مقاومت مردم و رزمندگان جبهه هاي جنگ بوده و استقامت و تبعيت از ولايت فقيه بهترين درس عمليات بيت المقدس مي باشد.

وی اضافه کرد:فتح خرمشهر ، حاصل تبعيت پذيري كامل رزمندگان اسلام و ملت ايران از ولايت فقيه بود كه دشمن بعثي را وادار به عقب نشيني وشکست كرد. 

 اين مقام ارشد انتظامي گفت:سوم خرداد ، يوم اللهي است که هرگز نبايد از حافظه تاريخي بشر حذف شود حضرت امام خميني (ره) با آن جمله حکيمانه " خرمشهر را خدا آزاد کرد " ، سوم خرداد ، روز آزاد سازي خرمشهر در سال 1361 را ، به يک روز ماندگار همانند روزهاي بدر و خيبر تبديل ساختند .

 رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد:در قرآن کريم ، خداوند از روزهاي بدر و خيبر به عنوان ايامي ياد مي کند که نصرتش را نصيب مسلمانان کرد و آنان را در برابر دشمنان شان به پيروزي رساندو سوم خرداد نیز روز فتح ارزشهاي اسلامي و اعتقادي است .  

سردار خانچرلی در بخش دیگری از این گفتگو،فتح خرمشهر را نماد وحدت دانست و ادامه داد:اين روز نمادي از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و كيان ايران اسلامي است ،همانگونه که بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد "  آزادي خرمشهر با وحدت و همدلي ميسر شد و دشمنان اسلام و ايران در سوم خرداد 1361 با فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام دريافتند كه ملت ايران مقابل متجاوزان مانند سد محكمي مقاوم و شكست ناپذير است.

رئيس پليس غرب استان تهران در خاتمه یادآورشد: فتح خرمشهر، نماد مقاومت مردمي، ايثار و پيروزي ملت سرافراز ايران اسلامي است كه با ولايتمداري و تكيه بر ايمان و باورهاي اسلامي اين پيروزي بزرگ براي ايرانيان سرافراز به ثبت رسيد.
ارسال نظرات