خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه:

آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است

ضیایی گفت: آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است و در حقیقت از معدود نقاطی است که فرد فرد شهروندان ایرانی با تمام گرایش‌ها و دیدگاه‌‌های مختلف را به یک اندازه سرافراز و مغرور می‌سازد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

 سرهنگ پاسدار عباس ضیایی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه عنوان کرد: خرمشهر فرهنگنامه مقاومت و ایثار، دلیری و شهامت و عشق و ایمان رزمندگان ۸سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است و در حقیقت از معدود نقاطی است که فرد فرد شهروندانی ایرانی با تمام گرایش‌ها و دیدگاه‌‌های مختلف را به یک اندازه سرافراز و مغرور می‌سازد.

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: خرمشهر كه پس از 35 روز مقاومت، در تاریخ 4 آبان ماه 1359 اشغال شده بود پس از 575 روز در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد سال 1361 آزاد شد و با این پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام تعداد 19 هزار اسیر عراقی و 16 هزار كشته و مجروح تنها بخش کوچکی از هزینه‌ای بود که ارتش عراق برای جاه‌طلبی بزرگ اشغال خرمشهر در جریان عملیات بیت‌المقدس متحمل شد.

 سرهنگ ضیایی افزود: دستاورد بزرگ‌تر عملیات بیت‌المقدس بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران و تحمیل اضطراب و ترس بر ارتشی بود که ماه‌ها در پس‌لرزه‌های فرار از خرمشهر شب را به صبح می‌رساند.

وی در پایان به اشاره به جمله معرف حضرت امام خمینی(ره)-خرمشهر را خدا آزاد کرد- آزادی خرمشهر را از الطاف الهی دانست و گفت: باید برای همیشه شکرگذار این لطف الهی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات