به همت پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان
مراسم گرامیداشت سوم خرداد؛ روز مقاومت، ایثار و پیروزی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۲۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت‌الاسلام مختار کرمی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: این روز با عنوان فتح خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه لحظه لحظه ما مدیون خون پاک شهداست، افزود: باید فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: جوانان را باید شناسایی سیره شهدا و معرفی شهدا بیشتر آشنا ساخت و نباید در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و نسل‌های بعدی غافل بود.
 

سردار مراد حسنی نیز در این مراسم گفت: فتح خرمشهر گلچینی از گنجینه دفاع مقدس به شمار می‌رود و وسعت این شهر نه تنها به خوزستان بلکه متعلق و افتخار همه ایرانیان است.

 

وی افزود: امروزه فتح خرمشهر برکسی پوشیده نیست و حضرت امام خمینی(ره) نیز براین روز بزرگ تاکید فراوان داشته‌اند و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر با دستان خالی مقاومت کردند و در مقابل دشمنان ایستادند، 578 روز خرمشهر در اشغال بود اما رزمندگان ما در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.


وی در ادامه خواستار ترویج روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و مقاومت شد و گفت: باید این روحیه در جامعه ترویج یابد تا مانع بی‌مسئولیتی، بی‌قیدو بی‌بندوباری، بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه شود

.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، در پایان با اشاره به حضور 42 میلیونی مردم ایران در انتخابات اخیر گفت: این حضور مردمی پاسخ کوبنده‌ای به توطئه دشمنان و کسانی بود که به دنبال ایجاد نا امنی در کشور بودند.

 
 
 گفتنی است این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در مجتمع نور سنندج  اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.


 
ارسال نظرات