سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری؛

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان بود

کد خبر: ۸۸۶۳۴۰۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
سرهنگ جهانگیر انصاری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عملیات بیت المقدس  بعد از عملیات های غرور آفرین طریق القدس و فتح المبین   صورت گرفته و بخشی از میهن عزیزمان آزاد شد گفت :استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اینکه در ابتدای جنگ و سال‌های نخست فاقد تیپ و سازمان رزم مستقلی بوده اند در قالب دو گردان عملیاتی و یک گردان پشتیبانی در تیپ امام حسین(ع) به فرماندهی سردار شهید حسین خرازی و لشکر ۷ ولی‌عصر نقش بسزایی ایفاء کردند.

وی ابراز داشت :   انهدام نیروی دشمن، حداقل بیش از دو لشكر ، آزاد سازی حدود 5400 كیلومتر مربع از خاك ایران؛ از جمله شهرهای خرمشهر، هویزه و پادگان حمید ، خارج نمودن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه دشمن ، تامین مرز بین المللی (حدفاصل پاسگاه طلائیه تا شلمچه) ،   آزادسازی جاده اهواز – خرمشهر و خارج شدن جاده اهواز – آبادان از برد توپخانه دشمن از اهداف مهم این عملیات بود.

جانشین فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه سرانجام عملیات بیت المقدس در 30 دقیقه بامداد روز 10 اردیبهشت 1361 با قرائت رمز عملیات بسم الله الرحمن الرحیم . بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب از سوی فرماندهی آغاز شد گفت :شهید آیت الله صدوقی و آیت الله مشكینی نیز كه در كنار فرماندهان سپاه و ارتش در قرارگاه كربلا حضور داشتند، هر یك به طور جداگانه، پیام هایی را به وسیله بی سیم خطاب به رزمندگان اسلام قرائت كردند و با یاری خداوند متعال 3 خرداد 1361 این عملیات منجر به فتح خرمشهر عزیزمان شد .

انصاری با تقدیر از حضور حماسی مردم کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با حضور در شعب اخذ رای گفت :حضور مردم مشت محکمی به دهان یاوه گویان بوده و نشان دادند که ملت ایران پشت سر رهبرشان و همیشه گوش به فرمان در حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن ایستاده اند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای به استکبار جهانی در راس آن آمریکا که در عربستان حضور داشت باعث شد تا این سفر یک سفر بی نتیجه  باشد.

انصاری در پایان اذعان داشت : رئیس جمهور آمریکا یک تاجر است و سفر وی به حاشیه خلیج همیشه فارس تنها یک سفر تجاری بوده است و هدیه رقص حکام عرب با ترامپ فقط یک معامله تجاری بوده است.
ارسال نظرات