فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خبر داد

برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد در فرمهین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان از برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد در فرمهین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

سرگرد پاسدار حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خردادماه و روز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد در تاریخ دفاع مقدس یک روز بزرگ و فراموش ناشدنی است که هیچگاه از یاد ملت ایران نخواهد رفت.

وی افزود: حماسه سوم خرداد یادآور دلاوری‌ها و رشادت‌های ملت غیرتمند ایران در خونین شهر قهرمان است؛ حماسه‌ای که با نثار خون هزاران لاله سرافراز و مجاهدت‌های مردان و زنان مومن و انقلابی این سرزمین منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز شد.

سرگرد پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند و پیروی از منویات رهبری توانستند یکی از ضربات مهلک را به رژیم بعث عراق وارد کنند و نقطه ای درخشان را در تاریخ جنگ به ثبت رساندند، گفت: هم اکنون که ما وارث این میراث عظیم و گرانقدر هستیم، بر ما لازم است که با تمام توان و نیروی خود در میدان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ذکر حماسه‌های مردم این سرزمین تلاش کنیم و لحظه‌ای از بزرگداشت این حماسه‌ها غافل نگردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: این حماسه بزرگ نشان داد که ملت ایران پرچم مبارزه با استکبار جهانی را تا حضور در کنار بیرق عدالت خواهی انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم و بسط عدالت در عالم هستی بر زمین نخواهد گذاشت. در این راستا به همین مناسبت و لزوم گرامیداشت حماسه آفرینان بزرگ خرمشهر و ذکر و یاد شهدای این حماسه، مراسم بزرگداشتی در یادمان شهدای گمنام شهر فرمهین راس ساعت 20:30 دقیقه سه شنبه برگزار می‌شود.

وی همچنین در پایان از عموم مردم انقلابی شهرستان فراهان دعوت به عمل آورد که در این مراسم شرکت نمایند تا بتوانیم در راستای ادای دین خود به شهدای والامقام گامی هرچند کوچک را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار