در سالروز حماسه مقاومت و پیروزی از دیار علویان به سوریه انجام می گیرد:

ارسال سومین محموله کمک های مردم مازندران به مظلومان جبهه مقاومت اسلامی

در سومین مرحله از اعزام کمک های مردمی ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی مازندران، یکصد و پنجاه میلیون تومان وجوه نقدی همراه با اقلام غذایی، پوشاک و البسه به ارزش بالغ بر 400 میلیون تومان در قالب بیش از ده دستگاه وانت به کشورهای مظلوم ارسال می شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۳۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول فرهنگی ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی مازندران در گفتگو با بسیج استان گفت: ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی مازندران از ۲۲ آذر ۹۵ به صورت رسمی با مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و جانشینی فرمانده سپاه کربلای  مازندران و در شهرستان ها به مسئولیت ائمه جمعه و جانشینی فرمانده هان سپاه شروع به کار کرد.
رسول بلباسی افزود: ابتدا در روز میلاد حضرت زینب (س) ۳۰۰۰ بسته فرهنگی و غذایی ارسال شد و بعد از آن نزدیک به یک میلیارد و سیصد و پنجاه و شش میلیون ریال وجه نقد و ده میلیارد ریال کالاهای غیر نقدی طی دو مرحله به جبهه های مقاومت اسلامی ارسال شد.
برادر شهید قائمشهری مدافع حرم بیان کرد: انشاالله قرار است به برکت ایام شعبان المعظم سومین مرحله از اقلام کمک های مردمی مازندران به جبهه های مقاومت ارسال شود.
وی یادآور شد: در سومین مرحله از اعزام کمک های مردمی ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی مازندران، یکصد و پنجاه میلیون تومان وجوه نقدی  همراه با اقلام غذایی، پوشاک و البسه به ارزش بالغ بر 400 میلیون تومان در قالب بیش از ده دستگاه وانت به کشورهای مظلوم ارسال می شود.
رسول بلباسی با اشاره به گرامی داشت سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی گفت:  این کمک ها که از تمام شهرهای مازندران جمع آوری شد، پس از پایان مراسم صبحگاه مشترک فردا سوم خرداد ماه در لشکر عملیاتی 25 کربلا واقع در کیلومتر 5 قائمشهر به ساری در مانوری سرشار از عاطفه برای ساماندهی،  با عبور از سطح شهر ساری مرکز مازندران به ستاد سپاه کربلا ارسال می گردد. 
مسئول فرهنگی ستاد پشتیبانی کمک های مردمی جبهه مقاومت اسلامی مازندران اضافه کرد: این ستاد به طور کلی تمام ایام سال برای دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شامل اقلام غذایی، دارویی، البسه و ...  مردم مسلمان و مومن دیار علویان برای یاری مظلومان گرفتار در جنگ با ظالمان، آمادگی دارد.
بلباسی ضمن اشاره به اینکه این ستاد با توجه به کمک های مردمی در جهت یاری مظلومان کشورهای مسلمان گرفتار در جنگ با دشمنان در هر نقطه ای از جهان اقدام می نماید، ادامه داد: کمک های مرحله نخست مردم استان برای حمایت از مردم مظلوم سوریه ارسال شد و در دومین مرحله ، کمک های جمع آوری شده به مردم مظلوم عراق اختصاص یافت و فردا هم برای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی به سوی سوریه ارسال می گردد.
 وی در پایان ضمن تشکر از مردم استان گفت: اگر هر مسلمان روزانه 1000 تومان یا در حد توانش مبالغی را برای یاری مظلومان دنیا اختصاص دهد بساط جور و ظلم از طریق تقویت نیروهای مقاومت برچیده خواهد شد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار