کد خبر: ۸۸۶۳۳۳۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با اشاره به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: روزی که ارتش متجاوز بعثی بعد از حدود 40 روز نبرد بی امان با تعدادی اندک از نیروهای مردمی بدون اسلحه با هلهله و شادی وارد خرمشهر شد تمام ارزشهای اسلامی و انسانی را زیر پا گذاشت . اینگونه به جهانیان القا کرد که این پیروزی یعنب اعلان شکست انقلاب و نظامی است که ادعا دارد بر مبنای ارزشهای انسانی و مذهبی بنا نهاده شده است و وقتی صدام از خرمشهر یک دژ به ظاهر نفوذ ناپذیر ساخت و بر ویرانه های شهر عربده می کشید در تخیل هیچیک از دشمنان نمی گنجید که این دژ خانه عنکبوتی است و با زیدن قهر الهی از هم گسیخته خواهد شد .

سرهنگ عباسی با بیان اینکه صدام با غرور نام زیبای خرمشهر را عوض کرد، افزود : صدام خائن و خیانتکار اسم بی مسمای المعمره را بر آن چسباند و اعلام کرد در صورتیکه ایران خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را در اختیار آنان می گذارم .

وی در پایان اظهار داشت: اشغال خرمشهر ، اشغال مقداری خاک نبود بلکه اشغال و اسارت ارزشهای الهی و انسانی بود . یک شهر زیر چکمه های دژخیمان لگدمال نمی شد بلکه تمامی ارزشها و وعده های انقلاب اسلامی بود که زیر پای تعدادی سرباز ابله لگد مال می مشد . صدام با اشغال خرمشهر می خواست ابتدا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به باد تمسخر بگیرد و از طرف دیگر ناتوانی یک حکومت مذهبی و مردمی را در اداره امور کشور ثابت کند .

ارسال نظرات