خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر:

خود باوری؛ بزرگترین سرمایه رزمندگان در دفاع هشت ساله بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر گفت: خود باوری ، بزرگترین سرمایه ای بود که در دفاع 8ساله رزمندگان ما به عنوان دستاوردی مهم نصیب ملت ایران کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۵۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
حجت الاسلام مهدی ولیخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در مهديشهر، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وسالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: خود باوری ،بزرگترین سرمایه ای بود که در دفاع 8ساله رزمندگان ما به عنوان دستاوردی مهم نصیب ملت ایران کردند ورمز این خود باوری در عنصر ایمان نهفته بود که کار آمدی خود را در چشم انداز افکار جهانیان به نمایش درآورد.

وی گقت:خرمشهر حدود 19 ماه در چنگال متجاوز گران عراقی بود که در ساعت 2 بعد از ظهر روز سوم خرداد 1361پس از 24 روز رزم بی امان رزمندگان اسلام خرمشهر به طور کامل آزاد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر گفت:روز سوم خرداد وآزادی خرمشهر پیام های زیادی دارد من جمله اینکه خود اهالی خرمشهر ورزمندگان مردمی آن شهر 35 روز مقاومت کردند که درس بسیار بزرگی برای مااست که در مقابل دشمن ،همیشه مقاومت وایستادگی لازم است واین اعتماد به نفس است.

ولیخانی همچنین گفت:درس بسیار بزرگ فتح خرمشهر این است که با نصرت ویاری دین خدا ،همیشه خداوند یاری خواهد ورزمندگان خالصانه عملیات کردند وزحمت کشیدند وخداوند هم این فتح وپیروزی بزرگ را به رزمندگان اسلام عنایت کرد.

وي خاطر نشان کرد:با بیان خاطرات جنگ ودفاع مقدس وشرکت در کاروان راهیان نور وبیان ارزشها وآشنا نمودن نسل جوان به ارزشهاووصیت نامه عمیق شهدا می توانیم فرهنگ ایثار وشهادت را به جوانها انتقال دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر هدف از پاسداشت روز سوم خرداد را تجلیل از رزمندگان فتح خرمشهر دانست وگفت:مردم عزیز را به ین نکته قرآنی آشنا کنیم که هروقت که دین خدا یاری شود قطعا یاری خداوند خواهد آمد.

ولیخانی افزود:باید بدانیم که سالروز فتح خرمشهر یک روز ملی ،مذهبی در کشور است که باید برای همیشه از رشادتها وشجاعتهای رزمندگان اسلام وشهیدان آن عملیات تجلیل کرد.

وی اضافه کرد:فتح خرمشهر از دو جنبه حائز اهمیت فراوان است که با فتح خرمشهر ،جنگ وارد مرحله جدیدی شد ورزمندگان اسلام توانستند بعد از ان پیروزی های پی در پی به دست اورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر تصریح کرد:فتح خرمشهر باعث شد که آمریکا وسایر قدرتهای استعماری که دل بسته بودند که صدام مدافع حقوق آنهاست بعد از فتح خرمشهر به قدرت ایران پی بردند وبه این فکر افتادند که چگونه صدام را نجات دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار