خبرهای داغ:
بهترین راه ترویج وقف در شهرستان بوئین زهرا بررسی شد:

ارتباط متدین، ائمه جمعه و جماعت و علماء منطقه با مردم

در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با مسئولین شهرستان بوئین زهرا بهترین راه ترویج وقف در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به منظور شرکت در دوره آموزشی امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بوئین زهرا به این شهرستان سفر کرد ، با حضور در فرمانداری این شهرستان با ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با وی دیدار نمود.

ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  در این دیدار ضمن زضایت از عملکرد محمدرضا رحمانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین اظهار کرد: بیشتر از عملکرد نحوه تعامل با مردم و رسیدگی با موضوعات مرتبط با حوزه های فرهنگی که زحمات و خدمات خوبی توسط آقای رحمانی و همکارانشون صورت گرفته است  و اصل عملکرد هم باید در این حوزه جستجو کرد

وی در ادامه در خصوص بهترین شیوه ترویجی وقف در شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت : بهترین راه ترویج برای وقف ، اصل ارتباط با متدیین ، چهره های مذهبی افرادی که دارای شخصیت های علمی و فرهنگی هنری  هستند و ارتباط گرفتن با آنها و کمک گرفتن از پتانسیل و ظرفیت آنها می باشد ائمه جمعه ، علمای مقیم در روستاها و مبلغین اعزامی کلام آنها در حوزه وقف قطعا موثرتر از ما می باشد ، اولویت در این حوزه ائمه محترم جمعه و جماعت است .

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه نمود.

حضور در جلسه توجیهی امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بویئن زهرا و همچنین دیدار با امام جمعه شهر بوئین زهرا از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به شهرستان بوئین زهرا بود.

امام جمعه بوئی زهرا : روحانیت و علما دینی بهترین ابزار ترویج سنت حسنه وقف

حجت الاسلام زرینه در این دیدار ضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوئین زهرا وقف را سنت حسنه ای دانست که همگان می بایست در راستای ترویج آن گام بردارند

وی بهترین راه ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان بوئین زهرا را استفاده از ظرفیت بالقوه بیش از 50 روحانی مبلغ مستقر در شهرستان بوئین زهرا دانست و اظهار داشت : روحانیت و علماء دینی همیشه یکی از بهترین ابزار قابل اعتماد برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بوده اند وبیان احکام شرعی وقف و لزوم رعایت و توجه آن توسط یک عالم و روحانی دینی معتمد در بین مردم بهترین شیوه ترویجی در این راستا می باشد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه نمود.

حضور در جلسه توجیهی امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بویئن زهرا و همچنین دیدار با فرماندار بوئین زهرا از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به شهرستان بوئین زهرا بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها