مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:
سجاد رضایی گفت: بر اساس آمار تحقیقاتی بسیاری از پژوهشگران اجتماعی بیش از 50 درصد آمارهای طلاق و آسیب های اجتماعی به خاطر ترویج محتوای فاسد و غیر اخلاقی رسانه های بیگانه از جمله اینترنت و ماهواره صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

بیش از 50 درصد طلاق ها مربوط به شبکه های ماهوراه ای استسجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر شبکه های ماهواره ای بر زندگی اجتماعی مردم و بویژه افزایش طلاق در کشور اظهار داشت: هر کشوری بر اساس اصول فرهنگی خود سعی بر کنترل ورودی های فرهنگی و نظارت بر آن را دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها بر فرهنگ کشورها گفت: در این میان فرهنگ ایرانی اسلامی توجه بسیار ویژه ای را می طلبد و می توان گفت رسانه ها موثرترین ابزار در ورود و تزریق فرهنگ به جامعه هستند.

رضایی تصریح کرد: بر اساس آمار تحقیقاتی بسیاری از پژوهشگران اجتماعی بیش از 50 درصد آمارهای طلاق و آسیب های اجتماعی به خاطر ترویج محتوای فاسد و غیر اخلاقی رسانه های بیگانه از جمله اینترنت و ماهواره صورت می گیرد و در بیشتر معضلات اجتماعی کشورمان رد پایی از کانال های مخرب و فاسد ماهواره ای دیده می شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: علی رغم قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در این زمینه، تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقابله با ماهواره و فتوای مراجع مبنی بر حرمت آن هنوز کار عملیاتی منسجم برای مقابله با این معضل انجام نشده است.


ارسال نظرات