نماینده ولی فقیه سپاه کربلا:

ماه رمضان فرصت خروج از غفلت و یک نعمت است

حجه الاسلام والمسلمین غلامی ماه مبارک رمضان را، ماه خروج از غفلت دانست و اظهار داشت: این ماه برای کسانی که بتوانند از غفلت خارج شوند یک نعمت است.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۹۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در آئین ابلاغ برنامه سال 96 به مسئولین رده های تابعه در سپاه کربلا،  ماه مبارک رمضان را ماه فضیلت  و ماه برکت دانست.
 نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به امتیاز بالای این ماه برای توشه گیری مومنین افزود:  ماه پر فیض رمضان  فرصتی مغتنم برای بندگان است تا ضمن روزه داری و تمرین تقوای الهی، با استغفار، تسبیح، و عمل به انجام کار های شایسته در کسب فیوضات تلاش کنند.
وی ماه مبارک رمضان را ماه خروج از غفلت دانست و اظهار داشت: این ماه برای کسانی که بتوانند از غفلت خارج شوند یک نعمت است.
وی تلاش همگان را در جهت کسب حداکثری فیوضات و مغتنم شمردن فرصت مذکور  خواستار شدو ادامه داد: رمضان ماه دعا و نیایش است و با وسعت دادن دعا های خود خیر دنیا و آخرت، عزت و سلامتی و توفیقات را برای همه مومنین انس و جن مسئلت نمائید.
حجه الاسلام غلامی چند روز باقی مانده ماه شعبان المعظم را برای آماده شدن  حضور در میهمانی ماه خدا،  بهترین زمان و فرصت برای نزدیکی با خدا دانست.
 نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به اهمیت حضور پاسداران در مساجد و حسینیه ها برای نمازهای  جماعت 5 گانه  و انجام نوافل و تعقیبات گفت: علاوه بر برنامه هایی که کارکنان این سپاه همچون سایر ماه ها طی ماه رمضان در مساجد و اماکن مذهبی  انجام می دهند در سپاه کربلای استان مازندران هم بالغ بر 20 برنامه قرآنی، اخلاقی و عقیدتی طی یک ماه برگزار می شود.
 وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان سال جاری 6 جلسه اخلاقی، 10 جلسه نورمبین و 4 جلسه محفل انس با قرآن  در ستاد سپاه کربلا برگزار می شود که در مباحث اخلاقی اساتید برجسته استانی به بیان موضوعات مختلف خواهند پرداخت. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار