رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نظام جمهوری اسلامی درطول تاریخ خود مناسبت های سرنوشت سازی داشته که باید رموز پیدایش آنها را به آحاد مردم بویژه نسل جوان معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۹۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد یوم الله 15 خرداد استان البرز، افزود: براین اساس متولیان امور فرهنگی و اجرایی باید یک برنامه مدون و همفکری را برای این مناسبت های مهم داشته باشند.

ضرورت معرفی رموز پیدایش یوم الله 15 خرداد برای نسل امروز و فردا

وی ادامه داد:15 خرداد و بیان حساسیت ها برای این مناسبت مهم تاریخی ضروری است چراکه 15 خرداد سرچشمه جوشان انقلاب اسلامی است.

روحی یزدی گفت: براین مبنا یک مراسم محوری در مرکز استان البرز با سخنرانی ویژه در باب این موضوع خواهیم داشت و سراسر شهرستان های استان نیز مراسم برگزارمی شود.

وی اضافه کرد: در بخش ها و محلات مختلف چون ماه مبارک رمضان است و تجمع و حضور مردم را شاهد هستیم همراه با بیان احکام و دستورات دین اسلام دراین تجمع ها می توان بیان تحلیلی وقایع تاریخی از جمله 15 خرداد را داشت .

روحی یزدی خاطرنشان کرد: مبلغان مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی باید این مهم و مناسبت های تاریخی را مدنظر قراردهند و با توجه به مصادف بودن این ایام با سالگرد ارتحال حضرت خدیجه ونقش آن بانوی بزرگوار در پیشبرد اهداف پیامبر(ص) می توان به تحلیل های مذهبی و تاریخی بیشتری پرداخت .

وی افزود: ازتمام ظرفیت های استان البرز برای یک حرکت منسجم در راستای اعتلای نظام و معرفی هرچه بیشتر امام (ره) و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی به نسل جوان استفاده شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآورشد: امروز نسل جوان را باید با آرمانهای انقلاب اسلامی هرچه بیشتر آشنا کرد تا با شناخت بیشتری در جهت اهداف انقلاب اسلامی همراه با مسئولان گام بردارند .

وی با اشاره به پیروزی ملت ایران از حضور شایسته و گسترده در انتخابات 96 و حماسه بزرگی که با حضور خودشان خلق کردند افزود: این حضور در حقیقت نشانگر علاقمندی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران است و سرانجام آن سبب پیروزی ملت شد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ، برنده انتخابات مردم هستند.

روحی یزدی ادامه داد: کم نظیرترین انتخاباتی بود که درتاریخ این نظام پربرکت اسلامی افریده شد و در حوزه انتخابیه کرج و البرز شاید دریک دوره در این حد با این درصد حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: انصافا حضور مردم حضور بسیار ارزشمندی بود علی رغم اینکه شاید برخی از شرایط برای پذیرش این حضور باعظمتش فراهم نبود اما مردم با حضور خود همه کاستی ها را پوشاندند و باردیگر حمایت خود را از نظام اعلام داشتند.

روحی یزدی گفت: با این حضور حداکثری این نظام دردنیا حرف بیشتری برای گفتن دارد و مسئولان این نظام در دنیا وقتی موضع گیری می کنند موضع گیری آنها بیشتر مورد توجه دنیا قرار می گیرد و همه اینها دست به دست هم می دهد و اقتدار نظام را به اثبات می رسد .

وی اضافه کرد: امیدواریم دشمنان با این حمایت بی دریغ مردم باور کنند که مدافع نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و در مواقع حساس دفاع از این نظام ازآن غفلت نمی کنند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: این پیروزی را خدمت مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری منتخب تبریک می گوییم و مسئولان قدردان سرمایه گذاری حضور مردم باشند و به آنان انچنان که شایسته است خدمت کنند انو درصدد رفع نابسمانی ها باشند .

منبع: ایرنا

ارسال نظرات