مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارگری کشور ازبرگزاری حلقه سرمربیان در مشهد مقدس خبر داد که طی 2 روز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۱۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، مهدی وکیلی مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به برگزاری حلقه سرمربیان در مشهد مقدس اظهار داشت: در راستای کیفی سازی برنامه‌ های حلقات صالحین همه ساله حلقه سرمربیان را در مشهد مقدس برگزار می کنیم.

 وی ادامه داد: سرمربیان ما در این حلقه  تا پایان روز دوشنبه کلاسهایشان ادامه خواهد داشت همچنین از سراسر کشور و با حضور  استاد قشر و همچنین رئیس سازمان بسیج کارگری کشور برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌های حلقات صالحین در کشور برگزار خواهد شد.

 مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور با عنوان اینکه در حلقه سر مربیان 3 کارگروه تشکیل داده ایم، بیان داشت: پس از برگزاری این کارگروه‌ها تمام مصوبات و خروجی‌های آن  را بصورت مکتوب به تمامی استان‌ها برای اجرایی شدن ارسال خواهیم کرد.

وکیلی با توجه به عناوین این کارگروه‌ها، افزود: عنوان یکی از کارگروه‌های ما در این حلقه چگونگی کیفی سازی برنامه‌های ما در طول سال است که چگونه بتوانیم برنامه‌های خود را با بهترین کیفیت ممکن برگزار کنیم و دیگری نیز نحوه هماهنگی بین ارکان صالحین و مدیران مجموعه کارگری در سازمان‌ها است  که در آن سعی داریم تا کاستی‌های موجود در نحوه ارتباط گیری ارکان صالحین با مدیران مجموعه کارگری بررسی و راهکارهایی را برای این موضوع بیندیشیم.

 وی در پایان با اشاره به آخرین کارگروه حلقه های صالحین سازمان بسیج کارگری کشور، اظهار داشت: سومین کارگروه ماه که با عنوان کارگروه محتوا برگزار خواهد شد به بررسی و تعیین موضوعاتی خواهیم پرداخت که در حلقه های صالحین باید به آنها پرداخته شود.



ارسال نظرات