به همت اردویی راهیان نور استان گیلان صورت می گیرد

تجلیل از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور گیلانی

زاده رستم گفت:سال گذشته بیش از 500 خادم الشهدا از استان گیلان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب ، شمالغرب و جنوب کشور فعالیت داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، اصغر زاده رستم مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: طی مراسمی در روز پنج شنبه 31 اردیبشت از خادمین و دست اندر کاران راهیا ن نور 95-96 تجلیل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این مراسم، اقدامی کوچک است در برابر تلاش های  خالصانه خادمین الشهدا،گفت: امیدواریم که شهدا این کمترین ها کارها را از همه ما  بپذیرند وشافی ما باشند.
 
وی افزود: خادمین دعوت شده در سال گذشته در یادمان های غرب ، شمالغرب  و جنوب کشور  به خدمت رسانی از زائران راهیان نوراقدام نموده و  با مجموعه اردویی  اردویی راهیان نور استان  همکاری  مستمر داشته اند.
 
 زاده رستم خاطر تصرح کرد:سال گذشته بیش از 500 خادم الشهدا از استان گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب ، شمالغرب و جنوب کشور   حضور یافته و تا پایان دوره های پیش بینی شده از سوی کمیته خادمین  اقدام به خدمت رسانی به زائران راهیان نور نموند.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه در جریان اعزام های صورت گرفته مجموعه ای از افراد از اقشار مختلف مردم  ما را همیاری نموده اند  اظهار داشت :در این مراسم سعی شده است،به پاس تلاش های خالصانه  که داشته اند از آنان تجلیل بعمل آید.
 
گفتنی است در روز های 7-8 ماه جاری  در سالروز عملیات بازی دراز و صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز 280 نفر از استان کیلان در این مراسم حضور داشته و همگام با دیگر کاروان ها در هشتم اردیبشت به ارتفاعات بزی دراز صعود کردند.
ارسال نظرات