شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود به جشنواره ابوذر تا ۱۰ مرداد ماه مهلت دارند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۳۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به جشنواره ابوذر گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر آغاز شده است و شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود به این جشنواره تا ۱۰ مرداد ماه مهلت دارند.

عبدالله جعفری افزود: اختتامیه و اعلام نتایج این جشنواره در مراسم روز خبرنگار 17 مرداد پیش‌بینی شده است.

ویبا اشاره به اینکه ، با توجه تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، نخستین موضوع این جشنواره اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است،اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به دلیل اهمیت آن در جامعه اسلامی به عنوان دومین موضوع انتخاب شده است.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: سبک زندگی و اصول شهروندی، امنیت اجتماعی، فرهنگ و هنر، اقتدار ملی و سرمایه­های اجتماعی از دیگر موضوعات جشنواره هستند.

وی با اشاره به اضافه کردن موضوع آزاد به این جشنواره خاطرنشان کرد: به خاطر تنوع در موضوعات جشنواره موضوع آزاد در نظر گرفته شده است تا شرکت کنندگان به دلخواه خود در موضوعات کمتر پرداخت شده شرکت کنند.

وی افزود: با اشاره به نحوه ارسال موضوعات به جشنواره گفت: شرکت کنندگان می­توانند موضوعات تعیین شده را در قالب خبر، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس و محتوای چند رسانه به سایت جشنواره به آدرس www.zanjanfestival.ir ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان در ایان خاطر نشان ساخت: از همه اصحاب رسانه و عموم مردم دعوت می­کنم تا با ارسال آثار خود کیفیت جشنواره را بالا ببرند و این کیفیت بالای جشنواره تاثیر خود را در جامعه خواهد گذاشت.

ارسال نظرات