طرح ضیافت مهربانی طرح حامی و طرح شکرانه سلامت از جمله طرح هایی است که سالانه در راستای بهبود و ارتقاء شرایط زندگی مددجویان اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: طرح ضیافت مهربانی همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می شود و مسئولین ، خیرین و نمایندگان مجلس میهمان منزل مددجویان بهزیستی می شوند.

محمد محمدی افزود: در این طرح که از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید مسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان که دارای مشکلات عدیده هستند حضور بهم رسانده و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: آگاه سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان و همچنین تقلیل و رفع مشکلات معلولین و مددجویان از اهداف اصلی این طرح است و با توجه به اینکه استان زنجان یکی از استانهای مذهبی و دارای خیرین بسیار است این طرح می تواند در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی موثر باشد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای سالانه این طرح در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در سال 1395 تعدادهزار و 12 بسته با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال توزیع گردیده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در سال گذشته 106 برنامه افطاری توسط دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و با مشارکت خیرین برگزار شده و 7 هزار 368 پرس غذا به ارزش تقریبی 85 میلیون ریال به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

وی با اشاره به 65 برنامه اجرا شده در سال گذشته از حضور 61 نفر از مدیران ، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در برنامه ضیافت مهربانی خبر داد و افزود : در این طرح خیران در سال 95 مبلغ بیش از 1 میلیارد ریال بصوت نقدی و بیش از 2 میلیاردریال به صورت غیر نقدی در این زمینه مشارکت نمودند.

محمدی گفت : علاوه بر این طرح مراسم افطاری در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست شهید بقاء ثمین تاب نیز برگزار می گردد تا فرصتی فراهم شده مسئولان با نیاز‌های این قشر از جامعه آشنا شده و همین امر می‌تواند در تقویت روحیه این کودکان نیز موثر باشد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: اجرای طرح ضیافت مهربانی ، طرح حامی و طرح شکرانه سلامت از جمله طرح هایی است که سالانه در راستای بهبود و ارتقاء شرایط زندگی مددجویان اجرا می شود.

ارسال نظرات