فضلی ادبی گفت: نفوذ دلال ها در ساختار و مغز اقتصاد ایران به نقاط باریک رسیده است و مسوولین برای آن باید تدبیری بیاندیشند.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۴۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

رضا فضلی ادبی کارآفرین و تولید کننده عسل طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره روند پیشرفت و شرایط کاری جهت تولید فرآوری عسل طبیعی اظهار داشت: سابقه کاری بنده چیزی قریب به 16 سال است که در تولید و فرآوری عسل و حواشی آن که به وجود آوری کلونی و کندوها بوده، فعالیت کردم.

وی افزود: از سال 1380 حدود 4 سال گذشت تا به صورت رسمی کار خود را آغاز کردیم. در این سال ها بنده توانستم برای 10 نفر از جوانان اشتغال زایی کنم که البته به صورت مستقیم است. اما در خصوص همکاری مغازه داران و کسانی که ما با آن ها غیرمستقیم کار می کنیم و تعداد آن ها بسیار زیاد است.

این کارآفرین عنوان کرد: انتظارهای تولیدکنندگان از دولت های پیشین بسیار زیاد بود که هیچ کدام از آن ها حتی با مطالبه گیری تولیدکنندگان داخلی عملی نشد و همچنان مظلوم تر از این قشر پیدا نخواهید کرد. بیشترین ضربه را از طریق دلالان به تولیدکنندگان زده شد.

فضلی ادبی گفت: به قدری هجمه زیاد بوده که نمی توان باندها و حزب های آن ها را از بین برد. نفوذ دلال در ساختار و مغز اقتصاد ایران به نقاط باریک رسیده است و مسوولین برای آن باید تدبیری بیاندیشند.

وی در خصوص اقدامات ضرر ده دلالان ایرانی به اقتصاد ایران افزود: نفوذ دلال و زد و بندهایی که از طرف آن ها در بنگاه اقتصادی رخ می دهد، هر تولیدکننده ای را ناامید و برای ادامه کار چیزی جز ضرر برایشان باقی نمی ماند.

ارسال نظرات