فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ساده‌زیستی بهترین گزینه محک صداقت دو لشگر بی‌ادعای سپاه و بسیج است/ کسی که اسرار نظام را در اختیار دشمن قرار دهد به همه مردم خیانت کرده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ساده‌زیستی و اعتقاد بسیجی‌وار، بهترین امتخان و گزینه محک صداقت و راستگویی این لشگر (سپاه و بسیج) بی ادعاست.فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ساده‌زیستی و اعتقاد بسیجی‌وار، بهترین امتخان و گزینه محک صداقت و راستگویی این لشگر (سپاه و بسیج) بی ادعاست.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۰۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در جمع بسیجیان و فرماندهان رده‌های بسیج سپاه کردستان، بر اثربخشی بیشتر برنامه‌های بسیج اشاره کرد و  اظهار داشت: لازم است این موضوع در سال جاری با قوت بیشتری دنبال شود.
 
 

وی افزود: همانگونه که آیات و روایات بر تداوم راه حق تأکید دارند ما نیز باید در ادامه راه خود بیشتر مصمم باشیم و تداوم و تلاش را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه بیت‌ا‌لمقدس کردستان خاطرنشان کرد: خمیرمایه برنامه‌های بسیج عشق و علاقه است و بنابراین کسی که که در این راه عاشق‌تر و باانگیزه‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود.

 

سردار رجبی گفت: مردم معتقد به عملکرد، منش و راه و روش سپاه و بسیج هستند و این اعتقاد حاصل نمی‌شود مگر اینکه این نهادهای انقلابی رضایتمندی و خداترسی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

وی تصریح کرد: ساده‌زیستی و اعتقاد بسیجی‌وار، بهترین امتخان و گزینه محک صداقت و راستگویی این لشگر (سپاه و بسیج) بی ادعاست.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: امروز این عظمت و اقتدار که جلوه قدرت الهی است به برکت خون شهدا، رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری و ایمان و اعتقاد مردم به این نظام حاصل شده است و هرکس نیز در این راه اسرار و محرمانه‌های نظام را در اختیار دشمن قرار دهد به تمام مردم ایران خیانت کرده و امنیت و آسایش مردم را هدف قرار داده و آب در آسیاب دشمن ریخته است.

 

سردار رجبی بیان کرد: ما باید شکرگزار تولید قدرتی باشیم که در روز 29 اردیبهشت و با حضور 73 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی شکل گرفت که باز هم این حضور حداکثری مایه یأس و ناامیدی دشمنان نظام شد.

 

وی گفت: همه باید به آینده روشن امیدوار باشیم و از دولت دوازدهم هم مطالبات بحق مردم را که همانا سازندگی، استقلال در پیشرفت، و زدودن چهره فقر در جامعه است را دنبال کنیم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان از حضور حداکثری مردم در روز انتخابات 29 اردیبهشت تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات