رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به عنوان دو بازیکن مازندرانی نقش مهم و تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۸۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید میلاد تقوی در گفت‌وگویی با اشاره به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: فینال مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سالن‌هال کریستال شهر باکو بین دو تیم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، با برتری سه بر صفر شاگردان بهروز عطایی مربی مازندرانی تیم ملی ایران خاتمه یافت.


وی از کسب سومین عنوان قهرمانی ایران در این پیکارها خبر داد و افزود: ملی‌پوشان جوان ایران در ششمین و آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 29 بر 27 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و بدون شکست عنوان قهرمانی و نشان طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورند.

رئیس هیأت والیبال مازندران در ادامه گفت: جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به عنوان دو بازیکن مازندرانی نقش مهم و تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران داشتند.

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: بهروز عطایی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی جوانان را در این مسابقات برعهده داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها