خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: فتح خرمشهر تنها فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها، شجاعت، ایثار، غیرت ملی و دینی و مقابله با مستکبرین و زورگویان بود.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۶۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت 3 خرداد و آزادسازی خرمشهراظهارکرد: بحث آزادسازی خرمشهر از نقاط برجسته و پرتلالو در دوران دفاع مقدس است.

وی ایجاد تفکر جهادی و انقلابی را مهم‌ترین نکته حائز اهمیت در آزادسازی خرمشهر دانست و تصریح کرد: تقویت تفکر جهادی و انقلابی در میان بچه‌های فرهنگی که با عزل بنی‌صدر نیز دوچندان شد از مهم‌ترین نکاتی است که سبب موفقیت در عملیات‌های مختلف شد.

این مسئول آزادسازی خرمشهر را موفقیتی بزرگ برای کشور ایران عنوان کرد و گفت: خرمشهر هم برای ایرانیان و هم برای دشمنانمان یک نقطه استراتژیک به شمار می‌آمد و صدام در سخنی کلید بصره را جایزه موفقیت فتح خرمشهر توسط ایرانیان دانست چراکه از نظر او فتح خرمشهر غیرممکن بود.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: روحیه جهادی، استفاده از تکنیک‌ها و تاکتیتک‌های نظامی و وجود وحدت و همدلی بین نیروهای نظامی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی بود که سبب آزادسازی خرمشهر گردید.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص فتح خرمشهر تشریح کرد: فتح خرمشهر تنها فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها، شجاعت، ایثار، غیرت ملی و دینی و مقابله با مستکبرین و زورگویان بود.

وی به تاثیرات بسیار آزادسازی خرمشهر در ادامه جنگ اشاره کرد و افزود: اعتماد به نفس و خوداتکایی که در نیروهای کشور پس از فتح خرمشهر حاصل شد سبب تحولات و تاثیرات شگرفی در مسیر ادامه جنگ گردید.

این مسئول در ادامه به درس‌های 3 خرداد برای جامعه امروز اشاره کرد و گفت: مقاومت، ایستادگی و وحدت در یک نقطه می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت باشد همانطور که شهید جهان‌آراء نیز بیان کرده‌اند که اگر شهر را از دست دادید مراقب ایمانتان باشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: حماسه 3خرداد نشان داد که ملت ایران در مقابل منافع ملی و مرزهای جغرافیایی و اعتقادی‌اش با هیچ‌کس معامله‌ای ندارد و برای نجات کشور باجدیت تمام وارد میدان می‌شود.

حجت‌الاسلام معبودی در خاتمه یادآور شد: اعتماد به خداوند، تکیه به او و امدادهای غیبی‌اش عامل اصلی بسیاری از موفقیت‌ها است و چشم‌دوختن به بیگانگان ثمری را به همراه نخواهد داشت.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها