خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

مشارکت مردم در سرنوشت کشورشان مهم‌ترین ثمره انقلاب است

امام جمعه آوج اذعان کرد: مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشورشان مهم‌ترین ثمره انقلاب است که در انتخابات 29 اردیبهشت نیز به نمایش گذاشته شد و همه جهانیان فهمیدند که این نظام مال خود مردم است.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۳۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون حضور باشکوه مردم در حماسه 29 اردیبهشت اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به همه جهانیان نشان داد که ملت ایران همواره پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: این حضور به همه جهانیان ثابت کرد که مشکلات، سختی‌ها فشارها و بیکاری و رکود هرگز سبب نمی‌شود که مردم ایران دست از حمایت کشورشان بردارند و آن‌ها تا به ثمر رساندن کشور و رسیدن به اهداف بزرگ و کوچکشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه آوج ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مطرح کرد: امروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی پیروز واقعی انتخابات هستند که در این حماسه به صورت آزادانه شرکت کردند و موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

هاشمی تبیین کرد: مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشورشان مهم‌ترین ثمره انقلاب است که در انتخابات 29 اردیبهشت نیز به نمایش گذاشته شد و همه جهانیان فهمیدند که این نظام مال خود مردم است.

وی در ادامه تشریح کرد: برگزاری مرتب، به موقع و مشارکتی انتخابات در ایران در همه شرایط آن‌هم در موقعیتی که بسیاری از کشورهای اطراف پر از آشوب و نامنی است نشانگر مقبولیت و مشروعیت این نظام در کشور است. 

امام جمعه آوج در خاتمه خاطرنشان کرد: این امنیت و مشارکت موجود در کشور بیانگر عظمت و برتری نظام جمهوری اسلامی است که همه جهانیان نیز در 29 اردیبهشت بار دیگر نظاره‌گر آن بودند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار