خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی کلاس های ماه مبارک رمضان باسخنرانی حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه در جلسه هماهنگی ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت این ماه مبارک و لزوم استفاده از این سفره الهی گفت: پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) مى فرمايد: ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است، هر كس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد.

قرآن كريم مى فرمايد: ماه رمضان ماهى است كه قرآن براى هدايت انسان ها در آن نازل شده است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان خداوند متعال توفيق روزه دارى را به بندگانش داده است; پس هر كه ماه [رمضان] را درك كرد، بايد روزه بگيرد.و ترتیبی اتخاذ شود که از روزه خواری جلوگیری و در صورت وجود برخود شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پاوه گفت: نظر به اين كه قرآن كريم در ماه مبارك رمضان نازل شده و تلاوت آيات آن در اين ماه فضيلت بسيارى دارد، در روايات اسلامى، از ماه رمضان به عنوان بهار قرآن ياد شده است; چنان كه حضرت امام باقر(عليه السلام)مى فرمايد: «هر چيزى بهارى دارد و بهار قرآن ماه رمضان است " لذا لازم است محافل انس با قرآن نیز به صورت جدی پیگیری شود.

 

حجت الاسلام غلامی به لزوم توجه بیشتر به کیفیت و کمیت وعده های افطار و سحر کارکنان و پرسنل سرباز تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظرات