خبرهای داغ:
در پیام تقدیر امام جمعه قزوین آمده است: اگر مستکبران گمان می‌کردند که مردم با انقلاب فاصله گرفته‌اند، این حضور نشان داد که مردم علی‌رغم سلایق گوناگون در فضاهای مشترک، هماهنگ و منسجم حاضر خواهند شد
کد خبر: ۸۸۶۲۷۸۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با صدور پیامی از حضور حماسی و پر شکوه مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و شورانگیز مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را تبریک عرض می‌کنم. همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی انتظار داشتند و پیش‌بینی فرمودند، مردم با شور و نشاط، حضور خودشان را به زیبایی تمام نشان دادند و محصول این حضور این شد که رئیس‌جمهور و شورای شهرها و روستاها انتخاب شدند، محصول این حضور در جامعه وحدت، انسجام و هماهنگی ملتی عظیم و پای کار را نشان داد، محصول این حضور هماهنگی و توجه مردم به ادبیات رهبر فرزانه انقلاب برای حضور پرشورتر در انتخابات را به نمایش گذاشت، محصول این حضور در عرصه های بین‌المللی آیه شریفه «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ كَفَرُوا مِنْ دِینِكُمْ» را نشان داد.

اگر مستکبران گمان می‌کردند که مردم با انقلاب فاصله گرفته‌اند، این حضور نشان داد که مردم علی‌رغم سلایق گوناگون در فضاهای مشترک، هماهنگ و منسجم حاضر خواهند شد و محصول این حضور، ارتقای اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. البته مسئولیت این حضور بر عهده کسانی است که مردم به آن‌ها اعتماد کردند و آن‌ها را به عنوان رئیس جمهور، شورای شهر و شورای روستا برگزیدند و این امانت را به آن‌ها سپردند و خیانت در امانت، نابخشودنی است.

 بی‌توجهی به مشکلات مردم مسئولیتی دارد که باید افراد برگزیده شده، اعم از رییس جمهور و شوراها پاسخگوی آن باشند. لازم است بیش از هر زمانی در راستای حل بیکاری اقشار مختلف، وضعیت نامناسب کم درآمدها که زندگی را با مشقت و سختی می‌گذرانند و حمایت از صنایع که حال و روز خوبی ندارند، حرکت کنند.

امروز امانت انقلاب اسلامی به منتخبان ملت سپرده شده است و باید در حفظ این امانت کوشا باشند و عزت و اقتدار کشور و اسلام را در عرصه‌های بین‌المللی مخدوش نکنند. همان‌گونه که امام راحل نگاه جهانی داشتند و قرآن که خاستگاه اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است، نگاهی جهانی دارد. رسول اکرم (ص) رحمت‌للعالمین بودند و برای همه جهان رسالت یافته بودند و همان رسول رحمت‌للعالمین فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»، (اگر کسی بشنود صدای کمک خواهی کسی را (ولو غیرمسلمان)، که می‌گوید ای مسلمانان به داد من برسید و توجه نکند، مسلمان نیست)

رئیس جمهور و شوراها باید انقلاب اسلامی را با این نگاه در عرصه‌های بین‌المللی نشان دهند و در داخل به فکر برطرف کردن مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند و همه مسئولان بدانند که مطالبات مردم مخصوصاً در این دوره ریاست جمهوری بسیار جدی است.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها