این خروش همگانی مردم سیلی محکمی بر صورت معاندان و فرصت طلبان نظام اسلامی بود که طی 38 سال گذشته از هر فرصتی سود جسته اند برای براندازی به ایران اسلامی، لکن حضور پرشور ملت سدی در مقابل عداوت های دشمنان بود
کد خبر: ۸۸۶۲۷۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان به مناسبت حضور پرشور ملت غیور ایران در انتخابات سال 1396 بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
مردم شریف ایران؛
 حضور پرشکوه و کم نظیر شما در انتخابات روز گذشته، بار دیگر داعیه مردم سالاری دینی در نظام اسلامی، ایران را برقله آزادگان عالم قرار داد و دموکراسی غربی را مقهور خویش ساخت!
این خروش همگانی شما سیلی محکمی بر صورت معاندان و فرصت طلبان نظام اسلامی بود که طی 388 سال گذشته از هر فرصتی سود جسته اند برای براندازی و ضربه زدن به ایران اسلامی، لکن حضور پرشور شما سدی در مقابل عداوت های دشمنان این مرز بوم ساخته که قابل شکستن نیست!
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تقدیر و سپاس بیشمار از شما مردم عزیز که بحق صاحبان اصلی انقلاب هستید نکاتی را خطاب به شما و دست اندرکاران و مسئولین جهت بهره گیری حداکثری از این نعمت حضور عرض می دارد:
1-به مردم بصیر ؛ اول: پیروز حقیقی این انتخابات شما و نظام اسلامی هستید که طی 388 سال گذشته ثابت کرده اید مردم و نظام تفکیک ناپذیرند و هرجا لازم شده با حضور فیزیکی در کف میدان از نظام و انقلاب خود دفاع کرده اید!
 دوم: باشناخت صحیح ارزش ها و آرمان های خود می توان راه را از بیراهه تشخیص داد و در جهت اعتلای کشور در عرصه جهانی کوشید و این شما هستید که در کنار این که برای خدمتکاران نظام پشتوانه عظیمی محسوب خواهید شد، باید مطالبه های بجا و به موقع خود را از مسئولین داشته باشید تا ایران اسلامی را به جایگاه اصلی خود در دنیا برسانید!
22-به رئیس جمهور منتخب: جناب آقای  روحانی، ضمن تبریک و تهنیت به سبب انتخاب مجدد جنابعالی برای خادمی ملت در چهار سال آینده انتظار می رود اولین اقدامات خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... و توجه ویژه به اقشار کم درآمد جامعه قرار دهید و در این راه که تلاش مجاهدانه را می طلبد از نیروهای جوان متعهد و متخصص کمال استفاده را ببرید!
33-به دست اندرکاران و مجریان و نامزد های انتخابات؛ این شما بودید که اسباب حضور چند ده میلیونی مردم را با دمیدن در شور و هیجان انتخابات و تامین امنیت آن فراهم نمودید، صمیمانه از همه شما متشکریم.
 در پایان همه اقشار جامعه، طیف های گوناگون و جریان های مختلف را به همدلی و اتحاد دعوت و از همه آنها خواستاریم در راستای پیشرفت همه جانبه کشور در حوزه های مختلف از هیچ تلاش و یاری رسانی به دولت و مسئولین دریغ نورزند، به امید سرافرازی ایران.
والسلام علی من التبع الهدی
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان
ارسال نظرات